Hyperlinks

• Onderwerp starter Onderwerp starter AJd
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

AJd

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2003
Als ik in een mailtje een E-mail adres of website onderstreept heb staan en ik klik hem aan dan krijg ik de melding:

Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembewerkingen. Neem contact op met de systeembeheerder.

De melding krijg ik trouwens ook als ik een hyperlink in een excel blad probeer te openen.

Wie weet raad????

Ik heb gisteren jouw tip uitgevoerd maar zonder resultaat, ik had ook al een reactie getypt maar schijnbaar vergeten te plaatsen ofzo.
Maar vanochtend na het opstarten werkt alles wel weer als vanouds, dus er zal waarschijnlijk een reboot voor nodig zijn om de wijzigingen te laten werken.
In ieder geval werkt alles weer, bedankt!!!!

Mooi zo. Het zal een wijziging in het register zijn geweest. Kan ik me nu niet meer herinneren.
In ieder geval moet je daarvoor rebooten.
Fijn dat het opgelost is! :)

Geplaatst door AJd
Ik heb gisteren jouw tip uitgevoerd maar zonder resultaat, ik had ook al een reactie getypt maar schijnbaar vergeten te plaatsen ofzo.
Maar vanochtend na het opstarten werkt alles wel weer als vanouds, dus er zal waarschijnlijk een reboot voor nodig zijn om de wijzigingen te laten werken.
In ieder geval werkt alles weer, bedankt!!!!

Het zijn inderdaad register aanpassingen, die werken pas na een reboot. Hadden ze er wel bij kunnen zetten :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan