hyqm7nl32.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

navedlaw

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2010
Berichten
7
Hallo,

2 dagen terug is mijn computer begonnen met het geven van de melding dat hij hyqm7nl32.dll niet kan vinden. Het prompt komt alleen als mijn computer net klaar is met opstarten. Het geeft verder geen problemen, maar ik er toch zeker van zijn of het kwaad kan, en hopelijk ook weten hoe ik het op kan lossen.

hyqm7nl32.dll op google invoeren levert letterlijk 0 resultaten op, en ik heb dus echt geen idee wat ik hiermee moet doen. Volgens het error prompt zou het bestand in windows/system32 moeten staan.

Ik heb windows 7 x64.

Alvast bedankt,
-Navedlaw
 
Zodra je de scan van m@rio hebt doorgevoerd, en daar kwam verder niets uit, dan is het aannemelijk dat de malware door je anti-virus of andere programmatuur al verwijderd was, maar de aanroep ervan nog in Windows staat genoteerd.

Download en start AutoRuns (je krijgt eenmalig een vraag die je met Agree moet beantwoorden) en doe in het tabblad Everything een zoektocht naar hyqm7nl32.dll door op het verrekijkertje te drukken
Vink overal waar je het vind de aanroep uit.
Laat de rest met rust, want als je foute dingen uitvinkt, dan kan het zijn dat Windows niet (meer) goed start.

Sluit daarna AutoRuns, herstart je computer en kijk of de melding wegblijft.

Succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan