Hyves en firefox en internet explorer 8 problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

petje11

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2002
Hoi, mijn vrouw heeft iets raars,

De spelletjes die je kunt doen via hyvesgames werken niet meer in firefox of internet explorer.
Via mijn computer werkt alles op haar hyvespagina wel.Daar ligt het dus niet aan.

Heb al vanalles geprobeerd:

Zowel firefox als internet explorer opnieuw geinstalleerd
Gescant met AVG, Mbam, superantispyware.
Systeemherstel
Heb Ccleaner erover heen gehaald, zowel de rommel als het register.
Heb win7 geprobeerd te herstellen met de dvd.

Dit alles helpt niet.
Gisteravond heeft ze nog gewoon zitten spelen, sinds vanmorgen kan het niet meer.

Heeft iemand een idee om dit op te lossen???

Toevallig met "een" Windows-update ontstaan? Systeemherstel wil dan nog wel eens helpen.

Dat zou wel knap wezen, aangezien we beiden exact dezelfde computer hebben en ik nergens last van heb.
Windows Update was het niet heb hem al naar een hersteldatum van 3 dagen terug teruggezet maar dat mocht ook niet baten.

Heb je nog meer ideeën?

Die Hyvesgames zijn gebaseerd op flash, toch? Dan proberen een nieuwere versie van Adobe Flash Player installeren.

Dat is ook een idee, maar helaas. Heb net shockwave, flash, java en quicktime opnieuw geinstalleerd helpt ook niet.

Mijn vrouw kan op marktplaats ook al niet kopiëren en plakken, misschien heeft het er iets mee te maken????

Het probleem blijkt bij hyves zelf te zitten en is nog niet opgelost:evil::evil:

Bedankt voor het meedenken.:thumb::D

hyve pagina wordt niet goed weergegeven

Hallo allemaal.
Ik heb een soortgelijk probleem.
Hyves opent heel traag en laat alleen het navolgende zien. (alleen tekstblokjes) zie onderstaande opsomming.
Tevens vakjes met rode kruizen ed.
Op andere pc draait hyves wel normaal.
Alle andere internetsites zijn goed te bereiken. Systeemherstel gedaan geen resultaat.
IE hersteld, geen resultaat.
Iemand een oplossing?
Als het probleem bij hyves zou liggen, zoals gesteld hierboven in eerdere mail, waarom werkt hyves dan wel op een andere pc op hetzelfde netwerk?

•Gebruikersnaam:
•Wachtwoord:
• Onthoud mij
•Toon:
◦Online
◦Bezig
◦Ben zo terug
◦Away
◦Aan de telefoon
◦Lunchen
◦Toon Offline

Omdat het op de hyvesforum staat dat er problemen zijn met de gamessite

Leesvoer

Ik heb ook een probleem met Hyves. Het is erg traag, laadt niet goed, de mailbox kan ik niet openen, of heel langzaam, kan geen gadgets plaatsen enz.
Het rare is, dat op het account van mijn zusje alles wel gewoon goed werkt, en we zitten op dezelfde pc!
Heeft iemand wellicht een idee waar het aan kan liggen?

Heinkimo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan