Hyves Gadget

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan95

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Beste mensen!

Ik wist niet waar ik dit Topic moest plaatsen dus (misschien) alvaast bedankt voor het verplaatsen!

Nu mijn vraag, op Hyves kan je zo genoemde Gadgets tovoegen, dit kunnen Youtube filmpjes zijn enz!;)

Nu wil ik in een Gadget (dus eigenlijk embed code) meerdere youtube filmpjes plaatsen!
(Ik maak ze dan kleiner naar 100x100)!

Weet iemand hoe? :eek:

Antwoord

Heey,

(Ik weet niet of dit de het goede antwoord op je vraag is):confused:

Maar op de hyves site heb ik dit voor je gevonden,:thumb:

Als je een gadget verkleint in een krabbel/bericht/blog/etc. wilt plaatsen, kun je dit als volgt doen:

1- Kopieer de juiste code die bij de gadget hoort.
2- Ga naar Mijn profiel > Gadgets | Toevoegen. Daar zie je dat je een titel en een code nodig hebt om een gadget te plaatsen. De code kan je plakken onder code.
3- Als je in de code kijkt, zie je de woorden Width en Height met daarachter steeds een getal tussen dubbele aanhalingstekens staan, bijvoorbeeld: Width='200' Height='250'. Die twee getallen staan voor de breedte en hoogte van de Gadget. Om je Gadget te verkleinen, moet je deze twee getallen verlagen.
4 - Let erop dat de Width en Height-getallen niet alleen in het begin van de code staan, maar ook aan het einde. Het is belangrijk dat je beide getallen steeds gelijk veranderd. Vul je dus bijvoorbeeld in het begin achter Width als waarde '200' in, dan moet je dit bij de Width aan het einde van de code ook doen.
5- Klik op Verstuur, en je Gadget wordt geplaatst!

Uiteraard werkt vergroten op dezelfde manier. Houdt er alleen wel rekening mee dat de getallen niet groter mogen zijn dan 378 en dat het de kwaliteit van de Gadget kan verander en.

Hopelijk is dit het goede antwoord op je vraag en anders hoor ik het wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan