Hyves - Inbox blijft hangen bij het laden

Status
Niet open voor verdere reacties.

SabZero

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2006
Hallo mensen

Ik heb een irritante probleem:
Als ik op mijn Hyves naar mijn Inbox ga dan blijft het meestal hangen en het laat niet door! Ik heb zelfs windows opnieuw geinstalleerd......en java en flash player opnieuw geinstalleerd en toch krijg ik het niet open meestal

Meestal is het bij Firefox zo maar nu ook bij Internet Explorer!

Mensen van hyves zeiden van op je browser instellingen java ding inschakkelen en zo. Heb ik gedaan en toch niet geholpen!

Help!

Ik heb zoiets ook wel eens gehad. Het lag toen aan mijn virusscanner :evil: (Kaspersky).

Probeer Hyves.nl eens in de vertrouwde zone te zetten

Groetjes Actros

ik gebruik AVG

en ik weet niet waar dat moet? Ik heb wel net gekeken,,..maar nergens zo iets gevonden!

bedankt voor je reactie trouwens

Ik heb zelf geen AVG, maar volgens mij moet je bij geavanceerde instellingen en dan bij webshield zijn.
Of zet je AVG even helemaal uit. Probeer het dan nog eens.
Als het dan wel lukt weet je in ieder geval dat het aan je AVG ligt.

Ik heb dit probleem ook heel vaak kan er niks aan doen denk ik als ik paar keer de inbox opnieuw laad dan pakt hij hem ineens weer.

Hyves problemen

Ik heb zoiets ook wel eens gehad. Het lag toen aan mijn virusscanner :evil: (Kaspersky).

Probeer Hyves.nl eens in de vertrouwde zone te zetten

Groetjes Actros

Hallo, Ook ik heb problemen met Hyves. De knop "reageer"bij Krabbels werkt niet, en bij het schrijven van berichten wordt er niet zoals voorheen een extra bladzijde getoond met daarop je geschreven woorden.
Ik heb in januari 2010 Kaspersky Internet Security geïstalleerd, en mogelijk ligt hier het probleem.
Wie weet raaad?
Lion106

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan