Hyves pagina wordt niet goed weergegeven.

• Onderwerp starter Onderwerp starter njgv
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

njgv

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2000
Beste Helpmij vrienden,
Ik kan op mijn laptop niet meer op hyves komen. De pagina wordt slechts geopend in onder elkaar geplaatste tekst,
zonder foto's ed.
Voorts zijn vakjes op deze pagina, omkaderd en voorzien van een rood kruisje.
Het lijkt er op dat de pagina niet goed kan worden weergegeven en alles verloopt zeer traag.
Raar is ook dat in de IE balk staat: IE wordt u aangeboden door Hyves. (is dit trouwens verwijderbaar??)
Reeds gedaan: In XP, IE 8 hersteld, cookies verwijderd, alles opgeschoond met CC cleaner.
Verder werkt IE8, op Hyves na, correct. Allle overige gevraagde pagina's worden met IE8 goed weergegeven.
Op een tweede pc is Hyves echter wel goed te benaderen. (Draait ook onder XP met IE8)
Mis ik op de laptop een script oid?
Wie heeft een mogelijke oplossing?
Niek.

PS Excuses voor de dubbelposting. Was niet de bedoeling

Laatst bewerkt:
toevallig hyves desktop geinstaleerd omdat je aangeeft dat ie aangeboden wordt door hyves..

verder pakt hij de site wel met een andere browser? op dezelfde pc?

gaat die 2e pc via dezelfde weg het internet op? (eindrouter)
want kan ook nog zijn dat hyves geblokt is in je router maarja lijkt me sterk

Re Hyves fout

Beste Mensen,

Ik vroeg mij af of jullie dit probleem al hadden opgelost.

Ik heb een vriendin die hetzelfde probleem heeft ze zit op hyves en ineens wordt alles links weergegeven onder elkaar en met een kruisje door de plaatjes.

dit kan ze oplossen door uit te loggen en weer in te loggen.

Dit schiet natuuurlijk niet op :confused:

Met vriendelijke groet,

Elroy

Heey,

Zelf gebruik ik geen ie meer en zou ook jou aanraden om Google chrome te downloaden je zou ook ie 9 beta kunen downloaden.

Je bent dan ook gelijk af van "ie woord aangeboden door hyves" mocht je het anders willen doen en hier nog last van hebben dit is via het Windows register te verwijderen.

MVG Erik Eringa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan