I e 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Berichten
806
Hoe komt het dat ik regelmatig de fout boodschap van I E 8 werkt niet meer, en dan hersteld hij zich weer, wie kan mij a u b helpen, ik ben daar niet goed in thuis, ik heb al een herstelsysteem gedaan en alles opgeruimd, maar het blijft terug komen, ik heb ook al standaard instellingen geprobeerd
 
Welke foutmelding krijg je? Probeer internet explorer eens opnieuw te installeren? Anders lekker overstappen naar een andere browser. Ik wil niks anders meer dan firefox. Misschien wel een botte-bijl oplossing, maar het werkt wel :)
 
opnieuw installeren dan gaat niet, want hij zegt dat ik al IE geinstalleerd heb, of hoe moet ik die eerst verwijderen en dan opniew installeren, ik stap niet graag over
 
Hallo ik kom er niet uit, ik heb IE 8 al verwijderd en de nieuwe IE 9 Beta geinstalleerd, maar ik krijg nog regelmatig , de fout boodschap I E werkt niet meer , en dan hersteld hij zich weer, graag uw hulp
 
Hoi,
klik eens op de links hier onderaan dit bericht en draai die programma's 1 voor 1.
Ik zou met Mbam beginnen,eerst updaten en dan evt. in de veilige modus draaien (meestal F8 trommelen tijdens de start)
Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan