I-explorer foutmeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muisje74

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2004
Ik krijg steeds I-explorer foutmelding en dan sluit ie internetpagina af. Ik krijg een melding over een modename: mshtml.dll

Ook krijg ik blauwe schermen met een foutmelding met een heleboel cijfers en de melding win32k.sys.

Ik zal zeker moeten formateren, ben ik bang?

Ik zal ff precies de melding tikken die ik krijg met het blauwe scherm.

STOP 0X0000008E (0X000001D, 0XBF86388C, 0XECCD8C18, 0X0000000)
win32k.sys ADRESS: BF86388C BASE AT BF800000 DATESTAMP 3F73195D

Sorry daar staat zoveel info, welke moet ik dan downloaden?

Geplaatst door Muisje74

STOP 0X0000008E (0X000001D, 0XBF86388C, 0XECCD8C18, 0X0000000)
win32k.sys ADRESS: BF86388C BASE AT BF800000 DATESTAMP 3F73195D

dit duid volgens mij op een geheugen of videokaart probleem.
test je geheugen eens met memtest.

Een wat voor test?

Ik heb een onboardvideokaart op mijn nieuwe moederboard en een nieuw geheugen

Laatst bewerkt:
Als ik die patch download geeft ie aan dat SP1 gedownload moet zijn, maar die heb ik er wel al op staan.

Pfff, dit gaat ff boven me pet. Welke moet ik dan downloaden.......... Ben niet zo handig op dit gebied en het is ook allemaal in het engels...

Als je er zelf nieuw geheugen hebt ingestopt, trek die modules er eens uit en stop ze er opnieuw in.

Een memtest is een test die geheugenmodules test op fouten, met een beetje pech kan zo'n test een halve dag tot dagen duren.

Laatst bewerkt:
Ik kreeg gisteren ook een andere melding in een blauw scherm

PFN_LIST_CORRUPT.

Ik heb dit opgezocht en dit schijnt dus ook te maken hebben met je videokaart? Ik heb ff opnieuw de drivers geïnstalleerd en moet dan even kijken of dat helpt en anders moet ik denk ik toch maar formateren.

Als dat ook niet helpt ga ik wel weer terug naar de winkel, want al het spul was nieuw. Paar weken geleden gekocht, toen liep het niet goed. Terug gegaan naar de winkel, bleek het moederboard kapot te zijn, nieuw moederboard gekregen en nu deze meldingen. Nou ik hoop dat het nu over is, anders blijf ik heen en weer gaan.

Als het zo erg is als je schetst, ging ik er gelijk mee terug naar de winkel: je hebt er tenslotte garantie op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan