I-Explorer voor XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

r.vink

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 okt 2000
Wie weet waar ik een volledige versie van IExplorer voor Xp in het Nederlands kan downloaden?

Mvgr, René.

Dat gaat dus niet. Ik moet mijn browser verwijderen. Heb waarschijnlijk een virus of andere narigheid op mijn pc gehad. Ik moet dus mijn browser verwijderen en daarna opnieuw installeren. Als ik nu maar de MS site ga udate die hem maar ik kan niet de complete browser downloaden en op mijn schijf opslaan.

Geplaatst door toetje33
dankje caveman :)

Altijd handig voor pc's met een modem :) Vertaal de opdrachtregel naar het juiste pad en naam van de setup en je hebt 'm.

Hallo Caveman,
Bedankt voor je reactie, maar het lukt me niet. Ik krijg steeds de melding Syntaxfout als ik die instructie volg.

Deze werkt: "d:\temp\ie6setup.exe" /c:"ie6wzd.exe /d /s:""#E"

De setup staat in d:\temp dan.

Ja dat lukt. Aleen dan krijg ik een .Dat en een .Dir bestandje van respectievelijk 1 en 0kb in mijn map.
Maar hoe krijg ik nu de hele browser???

è? Je krijgt toch het setup scherm, de blabla over voorwaarden en daarna kan je IE downloaden voor de gekozen windowsversie.

Ja ik krijg dus die optie inderdaad...wordt ook aangegeven dat het ongeveer 11mb zal zijn. Er worden echter alleen die twee bestandjes in mijn map gezet en daar blijft het bij??????

Sorry, maar ik heb het net volledig gedaan en het werkt prima. Geen idee wat er mis gaat bij jou. Geef anders eens een ander pad op waar de bestanden opgeslagen moeten worden.

Nee jij hoeft je niet te excuseren hoor. Het is gewoon diepe **** hier. Ik heb waarschijnlijk een virus of iets dergelijks binnengehad dus er zit waarschijnlijk niets anders op dan de boel opnieuw te installen. Er werkt nog meer niet, bijv. de zoekfunctie (geeft een blanco scherm) Versie van ie wordt niet weergegeven etc. Mijn virusscanner werkt niet (auto enable niet in te schakelen) ga zo maar door. Ik had al online gescaned via Housecall en daar werd iets van een maleworm gevonden dus is niet goed. Bedankt voor je hulp in ieder geval.

Mvgr, René.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan