i-Mac-foto's ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanstoussaint

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2004
Mijn i-Mac weigert foto's die ik van mijn zoon krijg te openen omdat ze beschadigd zouden zijn.Voorheen was er niets aan de hand ,maar sedert mijn zoon een nieuwe camera heeft komen ze niet meer over dar terwijl dat wel lukt bij andere ontvangers.Wat moet ik doen?
Ik heb OS9.01 en Entourage als e-mail programma
Hans hanstoussaint@hetnet.nl

In welk formaat krijg je die foto's aangeleverd?

Dat zou toch goed over moeten komen tenzij het e-mailprogramma roet in het eten gooit. Als je ze laat comprimeren naar een formaat waar jullie beide mee uit de voeten kunnen (zip, tar) en het op die manier proberen, dan sluiten jullie dat probleem uit.

i Mac foto's ontvangen

Hallo Tiborv.Ik ben er nog niet uit.Heb zowel Stuffit expander als zip geinstalleerd.Maar kan geen foto's ontvangen.
Voor goed begrip mijn zoon verzend vanuit Windoos en ik ontvan op i Mac OS9.1
Het zal je wel opgevallen zijn,ik ben een computer analphabeet.Neem mij daarom maar als een kind bij de hand,want anders kom ik er niet uit.

Mja, probleem is dat ik into PC ben en zeker niet in de MAC. Veel meer dan bovengenoemde suggestie kan ik je dus niet geven.

Teleur gesteld

Ben teleurgesteld door Tibor..Hij bekend niets te weten van de i-Mac. dat is wel eerlijk.maar waarom neemt hij dan contact hierover op met mij??? Heeft helpmij niets meer te bieden.?Is er geen Apple kenner aan boord?
Krijg ik hier nog reactie op??En wel zodanig dat iemand met twee linker computer handen er mee uit de voeten Kan?
Hans Toussaint

Wat een rare reactie zeg. Ik probeer een algemene oplossing te geven en dat wordt op zo'n manier gewaardeerd? Probeer een ander forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan