i-mode SPCK-code

• Onderwerp starter Onderwerp starter miles
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

miles

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2002
Hallo,

Ik heb een i-modetoestel met mijn eigen kaartje,
Wanneer ik het toestel aanzet dan moet ik mijn wachtwoord invullen en daarna een SPCK-code.
Bij de KPN zeggen ze dat het te maken heeft met dat ik een oude SIM-kaart heb. Ze zouden het verhelpen.

Weet er iemand die SPCK code?

Gr. Miles

vaag

inderdaad. sorry daarvoor.

ik zal het nog eens vertellen.

eerst een vraag, welke provider gebruik je nu?
als het namelijk een ander dan kpn is zal het toestel unlocked moeten worden. de spck code is namelijk de serviceprovidercode. oftwel de unlock code. die heeft allen nec en zal dus opgevraagd moeten worden.

als je wel KPN gebruikt kan het zijn dat je een X-kaart hebt. je kunt dit zien door op je simkaart te kijken. daar staat een 8-cijferig nummer en een letter. als dit "X" is moet ie geupdate worden. loop een primafoon binnen en zeg dat ze em moeten updaten (ze kunnen dit niet zelf maar kunnen wel hun dealerlijn bellen die dat voor ze doen)

in een van de 2 zou de oplossing moeten liggen.

Als je mij je mobiele nummer en simkaart mailt (mits die van kpn is) kan ik het wel voor je doen. maar ik kan begrijpen als je dat liever niet doet, moet je namelijk nooit doen als je iemand niet vertrouwd, en je kent me niet. maar het aanbod ligt er.

Heb KPN gebeld, probleem is opgelost. Mijn simkaart moest omgezet worden voor I-Mode

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan