i/o-bewerking en afsluiten thread

Status
Niet open voor verdere reacties.

henny101

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2002
Berichten
15
ik gebruik win98 en een HP Deskjet 3650.
als er wordt geprint gebeurt het regelmatig dat de printer stopt en er een mededeling komt "i/o-bewerking afgebroken i.v.m. afsluiten thread".
de printopdracht is niet te verwijderen en er rest mij alleen maar de pc opnieuw op te starten.
kan iemand mij hiervoor goede raad geven?
alvast bedankt.:)
 
Heb je de nieuwste driver al? Eventueel een herinstallatie van de huidige driver.
 
door tijdgebrek heb ik pas vandaag je advies opgevolgd en de nieuwe drivers gedownload en geinstalleerd ook al omdat gisteren het euvel zich weer voordeed bij het printen van een bestand van 3 A-4's.

Ik hoop dat het nu is opgelost maar mag ik mijn vraag nog even aanhouden?

Bedankt.
 
Geplaatst door henny101
door tijdgebrek heb ik pas vandaag je advies opgevolgd en de nieuwe drivers gedownload en geinstalleerd ook al omdat gisteren het euvel zich weer voordeed bij het printen van een bestand van 3 A-4's.

Ik hoop dat het nu is opgelost maar mag ik mijn vraag nog even aanhouden?

Bedankt.
 
Ik ga ff verder via deze topic, zodat andere ook mee kunnen kijken en misschien andere oplossingen hebben.
samenvattend:

Je hebt dus een win98se systeem draaiend op:
een AMD duron 767 met 256 mb geheugen en een hd van 18 gb waarvan 62% vrij is.
de printer wordt aangestuurd via usb.


Ik heb het vermoeden dat er een probleem is met de usb poort. Je zou kunnen proberen de printer eens via een andere poort aan te sluiten. OF een kijken of je nog updates van windows kan installeren.
Ik heb dit probleem ooit ook eens gehad met een oud compaqje (P2-200) en die had hier ook problemen mee.
Deze hield er (vooral bij grafische afbeeldingen, foto's etc) ook op de helft van de pagina mee op.
Dit probleem heb ik helaas ook nooit kunnen oplossen.
Als deze oplossing(en) niet mochten helpen, dan zou ik eens kijken of die printer misschien ook via parallel aan te sluiten is.
Andere mogelijkheid is om de printer te proberen met een ander systeem (ook win98SE!!) en kijken wat hiervan het resulataat is.


Kijk anders ook nog eens op deze site:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/...dlc=nl&tool=softwareCategory&docname=ndh07025


Misschien dat je de stappen voor het installeren niet goed gevolgt hebt.
 
ik gebruik word 2000 als tekstverwerker en voor zover ik me kan herinneren komt het bij Excel niet voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan