I/O error bij het instaleren van een spel/patch

Status
Niet open voor verdere reacties.

twyzinz

Banned
Lid geworden
5 mrt 2005
Berichten
3
Hallo,

Ik kreeg ongeveer een half jaar terug een error bij het instaleren van een spel (betreft ET:RTCW). Ik had de error nog nooit gezien en dus dacht ik dat het na het opnieuw opstarten van mijn pc verholpen was. Niet dus.
Later heb ik het ook bij een andere computer (precies dezelfde als de mijne) geprobeerd, en daar kreeg ik ook die error.

Een tijdje terug kwam er een patch voor CoD UO uit (1.51) en na 20% kreeg ik opnieuw die ene error. Ik heb Activision gemailt en zij hadden geantwoord dat ik misschien een corrupt bestand had en dat ik het maar via een andere site moest proberen. Dus ik gedaan en tijdens de instalatie weer die error.

Een screenshot van de error zit in de bijlage.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, misschien is het heel simpel of misschien heel ingewikkeld.

Alvast bedankt

MVG
Jeroen Rens
 

Bijlagen

  • foutmelding1.doc
    37,5 KB · Weergaven: 26
Dan heb je een CD met een foute File en dat verhelp je niet met de Patch , dan kom je toch weer die file tegen
 
dus dan zou ik de instalatie van iemand anders moeten vragen en dan kijken of de error voorbij is?
 
heb precies hetzelfde probleem, ook bij 20% van uo 1.51 patch. Heb orginele cd, die het bij een andere pc wel prima deed, dus daar ligt het niet aan.
 
wat bandit zegt klopt als je dat hebt met instaleren van cd. maar ik vind t wel raar dat bij een patch de zelfde fout is...of het moet toevallig net zo als bij yoowell op een site gedowload zijn waar hij bijv. niet goed op staat of zo...of er is iets verkeerd gegaan met t downloade....
en als de cd illigaal is kan ik best wel begrijpen dat er een fout in kan zitten, dat is een risico van kopieren of downloaden.

sux6:thumb:

[ .. >> kevin << .. ]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan