I/O error IMGburn / dual layer XBOX360 spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zipper123

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2009
Berichten
6
Hoi,

Ik heb altijd een omgebouwde PS2 gehad .Heb nooit problemen gehad met ISO bestanden voor ps2 games te branden en dat deed ik altijd met decrypter.Nu heb ik een omgebouwde Xbox360 en ik probeer mijn eerste gedownloade spel te branden met img burn op een dual layer dvd.Echter krijg ik om den duur een I/O error en spel word niet verder gebrand.Ik heb zo al 5 schijfjes verprutst.Update firmware voor Optiarc AD 7170A ook al geprobeerd.

Kan iemand me vertellen wat hier mis is ?
 
verbatim DLdvd gebruikt?


Nee met Emtec DL 8x speed,die had ik nog liggen.

Heb vorige week deze omgebouwde Xbox360 gekocht en daar zitten 8 games bij gebrand op Arita DL 2.4.Die kan ik gewoon spelen.Moet ik dan toch beter maar Verbatim DL kopen ?
 
Nee met Emtec DL 8x speed,die had ik nog liggen.

Heb vorige week deze omgebouwde Xbox360 gekocht en daar zitten 8 games bij gebrand op Arita DL 2.4.Die kan ik gewoon spelen.Moet ik dan toch beter maar Verbatim DL kopen ?

En kan het ook op Aritas want die wilde ik net bestellen.Of toch beter Verbatim ?
Op welke snelheid kan ik het beste branden trouwens ?
 
En kan het ook op Aritas want die wilde ik net bestellen.Of toch beter Verbatim ?
Op welke snelheid kan ik het beste branden trouwens ?

Nou bedankt voor al jullie hulp hier op dit "helpmij" forum
Ik zoek het zelf wel uit......

de ballen
 
het ligt aan je dvd brander.
Ik had precies hetzelfde probleem toen ik met m'n laptop spellen wou branden.
Koop een nieuwe brander of gebruik een andere computer (wat ik heb gedaan).
en je kan het beste xbox 360 spellen op 2.4 x branden. Hoe slomer hoe beter (natuurlijk niet TE sloom :p).

Laat me horen als je hier wat aan hebt.

Groeten,
 
Topics van een half jaar oud zijn niet actueel meer. deze mogen derhalve met rust gelaten worden.
slotje.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan