I/O fout externe Harde Schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

teddybeertje888

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jan 2009
Hai,

Ik heb een Western Digital 2,5" externe harde schijf van 250 GB. Het probleem is alleen dat hij het niet meer doet. Als ik hem aansluit op mijn laptop, beginnen de lichtjes van de schijf als een dolle te knipperen, wat niet normaal is(de computer zelf werkt ook niet helemaal normaal). Als ik vervolgens in windows verkenner de schijf wil gaan openen, begint windows verkenner ook te flippen. Na een tijdje kan ik dan uiteindelijk op de externe harde schijf klikken, alleen krijg ik na lang wachten de foutmelding:

G:\ is niet toegankelijk. Kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/O-apparaat.

Ik zou graag willen weten hoe ik dit probleem zou kunnen verhelpen, aangezien er belangrijke bestanden op de schijf staan die niet verloren mogen gaan! Wie kan mij helpen met dit probleem?

P.S. Verder heb ik al allerlei dingen geprobeerd, zoals Op andere computers proberen, USB-poort verwisselen, ander kabel gebruikt en dat allen zonder resultaat. Schijfcontrole kan ik niet uitvoeren, want verkenner loopt vast als ik met rechtermuisknop op de schijf klik..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan