I/O output error

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thermal26

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 sep 2008
Onlangs een hardnekkig virus op een van mijn HD´s gehad. Bij het opstarten crashde de PC daardoor steeds. Na het overzetten in een andere PC en Norton Anti Virus erover heen gegooid te hebben was het virus weg.

HD teruggeplaatst naar originele PC. Maar nu krijg ik bij het benaderen de melding An I/O (Input/Output) error occurred while your request was being processed . Soms kan ik de HD nog benaderen maar soms slaat de PC gelijk vast.
Kon echt niks vinden en volgens Mycom (waar ik hem even heb laten checken) is de disk zo goed als dood.

Nu mijn vraag: Kan ik nog wat bestanden redden van deze HD? Wat voor programma´s zou ik daarvoor kunnen gebruiken? Zou TestDisk bijvoorbeeld geschikt zijn?? Of andere programma´s wellicht? Er is immers niks geformatteerd en alles moet nog ergens staan alleen is de HD niet echt benaderbaar meer.

Indien software niet zou helpen help maar heeft iemand ervaring met bedrijven die voor particulieren HD bestanden redden?

Thnx

T

Je kunt je disk toch even testen met testdisk, kun je constateren of die overleden is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan