i phone update

Status
Niet open voor verdere reacties.

roderick24

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2009
hallo ik heb een i phone 3g er isnu een update maar me vraag is als ik me i phone opdate wat gebeurd dan want mijn telefoon is simlock vrij enne ik hebgelezen dat ze voor de nieuwe updat een kraak systeem hebben maar moet ik dat ook doen als ik hm update terwijl mijn telefoon simlockvrij is??

Hier staat waarschijnlijk wel nuttig informatie voor je.

Als je de gewone update installeert dan is de kans dus groot dat het simlock er weer op komt.

Anders zul je even moeten kijken of de makers van je huidige unlock ook een update beschikbaar hebben.

bedankt voor uw reactie maar ik snap eerljk gezegt niks van manecth want ik wil wel updatenmaar jabenbang dat me simniet meer gaat passen inen omweer te breke snap ik niksvan

en hoe kan ik zien of me telefoon standaart simlock vrij is of dat het gekraakt is

Laatst bewerkt:
Waar heb je je iPhone gekocht?

Als je hem in Nederland officieel hebt gekocht dat zit je met een T-Mobile abonnement.
Heb je hem in Belgie gekocht dat kan ie simlock-vrij zijn.

Ik heb hem gewoon van iemand gekocht hij was maar 2 maanden oud dus ik heb geen idee

Volgens mij is jouw vraag in strijd met de forumregels.:rolleyes:

Ik heb hem gewoon van iemand gekocht hij was maar 2 maanden oud dus ik heb geen idee
Hmm daar schieten we dus niet veel mee op.

Als ie maar 2 maanden oud was dan had je verkoper ook alle papieren (factuur / garantiebewijs) er nog van.
Heb je die er niet bij gekregen?
Volgens mij is jouw vraag in strijd met de forumregels.:rolleyes:
Als dat zo is, plaats dan een misbruikmelding en zet niet zo'n reactie in de vraag.
Je voegt niets toe aan de vraag en die misbruik-knop is juist daarvoor bedoeld. :rolleyes:

waarom misbrui k regeles ik heb het tog gewoonvan hem gekochthij wou het verkopenhad een andere telefoon heb ik heb overgekocht wat is mis met dat

Het unlocken van de iPhone kan tegen de voorwaarden van Helpmij zijn.

Zolang er geen directe link wordt gestuurd hoe je het exact kunt doen is er niets aan de hand.

Kun je mijn vraag alsnog beantwoorden?

Of je er geen garantiebewijs bij hebt gekregen.

Aangezien je een toestel koopt dat volgens de verkoper nog geen 2 maanden oud was lijkt het mij meer dan logisch dat je daar ook een bewijs van mee krijgt.

Je hebt namelijk een jaar fabrieksgarantie, zonder factuur kun je daar dus geen aanspraak op maken.

Daarnaast staat op de factuur ook waar hij gekocht is dus kunnen we opzoeken of ie standaard simlock-vrij was of niet.

Aangezien je een toestel koopt dat volgens de verkoper nog geen 2 maanden oud was lijkt het mij meer dan logisch dat je daar ook een bewijs van mee krijgt.

Dat zat er wel bij, maar dat is op de vrachtwagen blijven liggen. :p:p:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan