I-tunes installeren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

mraddicted

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2011
Berichten
31
Beste,


Het lukt mij niet om I-tunes te installeren.
Hij blijft een foutmelding geven, zie de foto.
heeft iemand enig idee hoe ik dit aan kan pakken?

foutmelding.jpg
 
Wordt hij als administrator uitgevoerd?
 
Bekijk je toegangsrechten van de HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run sleutel in regedit.exe .
Kan ook zijn dat anti-malware programmatuur op je pc de toegang tot die sleutel ontzegt. Dit omdat het (met schrijven in die sleutel) iTunes automatisch wordt gestart bij het opstarten van Windows...

Alternatie kun je kijken of je de optie van dat iTunes automatisch mee opstart met Windows tijdens de installatie uit kunt zetten, dan zou ik verwachten dat er niet geprobeerd wordt in die sleutel te schrijven.

Tijs.
 
ik heb gekeken welke toegangsrechten er bekend zijn. bij MAKER EIGENAAR staat volledig beheer en lezen uitgevinkt. Ik krijg ze niet aangevinkt. Zodra ik op toepassen doe, gaan deze vinkjes weer weg.
Bij SYSTEM, administrators en Gebruikers staan deze vinkjes wel aan.
Betekent dit dat ik nu niet voldoende rechten heb?

Ik vind het een erg vreemde zaak. Al jaren gebruik ik windows 7 met altijd hetzelfde antimalware programma en nu opeens krijg ik deze berichten. dat verbaast me.

Ik heb hier ook een laptop staan waar ik itunes op geinstalleerd heb. Als ik de instellingen in regedit vergelijk zie ik geen verschil
 
Laatst bewerkt:
Voeg anders de groep Iedereen toe aan de rechthebbenden en geef die dan Volledige toegang.

Overigens heb ik een mogelijke workaround genoemd waar je helaas niet op reageert.

Tijs.
 
Voeg anders de groep Iedereen toe aan de rechthebbenden en geef die dan Volledige toegang.

Overigens heb ik een mogelijke workaround genoemd waar je helaas niet op reageert.

Tijs.



Sorry, ik kom er niet uit, en krijg het niet voor elkaar.
Heb echt van alles geprobeerd.
 
Prima, zet dan de vraag op opgelost.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan