I tunes opent niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Simontheys

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2009
Berichten
58
Ik heb overlaatst een update van i tunes geïnstalleerd. Maar na dat ik dit gedaan heb kreeg ik foutmeldingen en kreeg ik mijn i tunes niet meer geopend. Dus heb ik besloten i tunes helemaal te verwijderen en terug toe te voegen. Maar nu krijg ik mijn itunes nog steeds niet open. Iemand een idee wat er scheelt? Alvast bedankt, Simon
 
Ik heb overlaatst een update van i tunes geïnstalleerd. Maar na dat ik dit gedaan heb kreeg ik foutmeldingen en kreeg ik mijn i tunes niet meer geopend. Dus heb ik besloten i tunes helemaal te verwijderen en terug toe te voegen. Maar nu krijg ik mijn itunes nog steeds niet open. Iemand een idee wat er scheelt? Alvast bedankt, Simon

terug te voegen??
verwijder itunes > scan en verwijder sleutels > kijk in je program files naar mappen van itunes en verwijder deze ook > reboot pc > installeer nieuwe itunes > ur good 2 go :D

Byee VRC
 
terug te voegen??
verwijder itunes > scan en verwijder sleutels > kijk in je program files naar mappen van itunes en verwijder deze ook > reboot pc > installeer nieuwe itunes > ur good 2 go :D

Byee VRC

wat bedoel je met scan en verwijder sleutels??
 
wat bedoel je met scan en verwijder sleutels??

Dit kan door middel van register applicaties.
Je doet dit door te scannen en te verwijderen.
Er zijn en zoveel op internet te vinden
Kgebruik zelf free eusing registry cleaner en ccleaner.
Kzou zeggen probeer het met ccleaner.
Links staat er iets van register. Heb nu geen pc bij de hand dus kan ff niet kijken wat het is.

ccleaner stappen :
Downloaden > installeren > opstarten > linkerkant een knop van registry ofzo > erop klikken > knopje scannen > w8en tot scan compleet is > klikken rechtsonder op knop euihm ff uit hoof herstellen of verwijderen > vervolgens vraagt ie voor backup > kzou we'll aanraden deze aan te maken > sla dit ergens op > en klik dan alles verwijderen

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=3339173#post3339173
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan