I Tunes

Status
Niet open voor verdere reacties.

GoldFinch

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2007
Berichten
61
Goedenavond allemaal

Ik heb een Ipod en gebruik Itunes om nummers erop te zetten

nu heb ik een probleem met het openen ervan

ik heb al wat geprobeerd maar nu kan ik helemaal niets meer doen

Ik kan hem niet meer opnieuw installeren dan geeft ie een melding over dat er een onleesbaar teken in program Files is
En Verwijderen via Software gaat ook niet dan krijg ik een soortgelijke melding

Zou iemand mij kunnen helpen? hoe ik mijn I Tunes weer normaal kan starten/gebruiken

Alvast bedankt,

Wessel
 
Goedenavond allemaal

Ik heb een Ipod en gebruik Itunes om nummers erop te zetten

nu heb ik een probleem met het openen ervan

ik heb al wat geprobeerd maar nu kan ik helemaal niets meer doen

Ik kan hem niet meer opnieuw installeren dan geeft ie een melding over dat er een onleesbaar teken in program Files is
En Verwijderen via Software gaat ook niet dan krijg ik een soortgelijke melding

Zou iemand mij kunnen helpen? hoe ik mijn I Tunes weer normaal kan starten/gebruiken

Alvast bedankt,

Wessel

Mischien verstandig om iTunes helemaal van je computer te verwijderen, daarna proberen hem er opnieuw op te zetten.

iTunes is trouwens een vrij groot programma die aardig wat geheugen in beslag kan nemen op je CPU zowel als op je Ram geheugen, mag ik vragen wat je snelheid etc van je pc is zoals Ram en CPU?
 
Download en installeer Windows Installer Cleanup Utility. Na de installatie staat er een snelkoppeling in "Alle programma's". Open het programma en selecteer achtereenvolgens: Apple Mobile Device Support, Apple Software Update, iTunes en Quicktime. Na het selecteren van een regel klik je op de button "Remove". Sluit het programma. Ga vervolgens naar de Apple-site en download en installeer iTunes 7.4.3
 
Laatst bewerkt:
Bedankt.

Ik ga het nu gelijk proberen

MIJN CPU en RAM zijn : Pentium D 2.8 Ghz
2 gig RAM geheugen
Kloksnelheid 2.79 Ghz, 768MB
Weet nei wat het inhoud maar misschien kan je me Helpen :D
 
Thanks soo much.

Dat programma is Meesterlijk

wilt degene voor die ram en Cpu nog wel even reageren

alvast bedankt:thumb:
 
Lijkt me dat je genoeg ram hebt :)
 
Dat dacht ik ook

maar even een vraagje.

een vriend had voor mij iets gedaan zodat mijn geheugen groter word via de harde schijf

heeft dat nut?

hij heeft het bij configuratiescherm gedaan en dan iets bij systeem
zodat mijn hardeschijf als extra geheugen gebruikt wordt

Bij taakbeheer staat nu ook onderin bij geheugengebuik dat ik 552/2720 MB gebruik

Dus er is wel iets verbeterd, aldus dat denk ik zoude jullie me hiermee kunne helpen?

alvast bedankt
 
Je vriend zal het wisselbestand vergroot hebben. Inderdaad wordt een gedeelte van de harde schijf dan gebruikt als "hulpgeheugen". Als je wilt zien waar je dat kunt instellen, klik dan rechts op het pictogram Deze computer, kies Eigenschappen, ga naar het tabblad Geavanceerd, klik op de bovenste van de drie buttons "Instelingen". Klik vervolgens weer op Geavanceerd en onderin het vervolgvenster op "Wijzigen". Als je in het daarop volgende venster de harde schijf selecteert, kun je daaronder een wijziging invoeren via de knop Instellingen. Maar geef anders hier even op, wat nu de instelling is, dan kunnen we bekijken of het bij 2 Gb "echt" geheugen voldoende is.
 
Laatst bewerkt:
Wat moet ik opgeven?

En doordat ik nu meer Hulpgeheugen heb is mijn Pc dan nu ook sneller geworden? net als je upgrade van 1 naar 2 gb met een geheugenchip?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan