i430VX-2A59GZ1CC-00 ISA en/of PCI aansluiting?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirandaonline

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2003
Ik ben op zoek naar de kaart aansluitmogelijkheden (ISA en/of PCI) van het volgende moederbord: i430VX-2A59GZ1CC-00

Met het programma Aida32 kun je zien welk moederbord je hebt en via zoeken met google wel een handleiding downloaden o.i.d

Ja, die heb ik, maar ik zoek eigenlijk iets om op een diskette te zetten, want een cd-rom speler zit daar dus (nog) niet in.

SJJ, wat bedoel je met die link?

Miranda, bedoel je hoe veel pci kaarten je er in kan stoppen, of bedoel je hoe veel soorten sloten er in het moederbord zitten? i430VX-2A59GZ1CC-00 is niet het type moederbord, maar is denk ik het type bios wat er in jouw pc zit. Darkzen gaf het al aan, met Aida32 kun je zien welk moederbord er in zit. Kun je het dan nog niet vinden, dan kun je natuurlijk hier posten, en dan kijk ik er wel even naar. Het zou een vctboard kunnen zijn, zoals SJJ aangaf, maar er staan meerdere boards op zijn link. Dus daar worden we ook niet veel wijzer van.

Een andere manier is natuurlijk gewoon even in je pc kijken wat er in zit. Even openschroeven en als je daar relatief kleine (meestal) witte slots vindt, dan zijn dat PCI sloten. Hier vind je een plaatje (linksboven) van een moederbord met ISA en PCI sloten. De ISA sloten zijn bruin (links onderaan en links boven) en die witte sloten zijn pci sloten.

Groeten,

Bas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan