i5-520 goed om te gamen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mihai1

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2010
Ik wil mij graag een nieuwe laptop aanschaffen maar ik weet niet echt veel over die nieuwe intel processors , daarbij zou ik graag advies willen vragen over een laptop met de i5-520 en hoe goed die is om te gamen vergeleken met andere i5-serie-processors.

ik probeer toch sommige van de nieuwste gamen dus hij zou daarbij goed moeten draaien.

aangezien het een laptop is, moet je niet teveel verwachten van de nieuwste games
maar er zijn ook speciale game laptops (alienware fzo) met i7 processor en dat zal iets beter werken dan :thumb:

Laptop en gaming vind ik 2 woorden die niet bij elkaar passen, mits een game laptop zoals hierboven aan is aangegeven.

Wil je gamen => neem een Desktop

Ik moet een nieuwe laptop hebben en ik wil er toch deftig op kunnen gamen, ook al heb ik een destkop

Wat is je budget voor een laptop dan? Voor een echte game laptop zal je gemakkelijk €1200+ mogen neerleggen. Maar wat nog belangrijker is dan je processor tijdens games, is toch wel de grafische kaart. Aan welke laptop had je gedacht, en welke processor + grafische kaart heeft deze?

wel, ik weet niet wat je onder gamen verstaat. wat voor games speel je? voor gemiddelde games is een laptop rond de 800 euries ook wel zat.

Ik ga niet zeggen dat je niet kan gamen op een laptop van 800 euro met degelijke specificaties, maar lang zal het niet lukken. Na een tijdje zal je de nieuwste games niet meer kunnen spelen, en zelfs de huidige games zal je nauwelijks op hoge settings kunnen spelen.

eigenlijk had ik het niet tegen je advies maar tegen mihai1. maar je heb al goeie laptops rond de 800 euries met een nvidia gt 330 die gaan nog wel een poos mee.

ik dacht aan deze
http://www.vandenborre.be/WEB/NL/Re...S6qaLqtoO.Nnie6ufzvsf3PcbuewqnOqHavnKC8k#info

ik speel world of warcraft , MF2 , need for speed..vanalles
Mijn budget bedraagt ongeveer 900 euro (liefst niet meer) voor de laptop alleen zonder tas enzo inbegrepen

De voornaamste reden waarom ik een laptop wil is omdat ik er een nieuwe nodig heb voor mijn studies en toch wil ik er redelijk
op kunnen gamen en aansluiten op mijn tv om films te bekijken,..

ik had ook wel ergens gelezen dat de GT 230M lang niet zo slecht is en het kan tot 2815mb gaan

Laatst bewerkt:
230 is niet echt om mee te gamen
en hij heeft max 1gb memory
hij kan meer maar dat is shared en dat wil je niet als je gaat gamen

als je wilt gamen heb je tog minimaal een GT 300 M series nodig
of ATI Mobility Radeon HD 5700 series

EDIT: ram telt niet alleen voor videokaarten je moet ook op de geheugen clock speed en bandwith letten

EDIT2: http://tweakers.net/pricewatch/251492/toshiba-qosmio-f60-10m.html#tab:info
de toshiba qosmio net iets boven je budget maar kan wel aan wat jij wilt

qosmio is de gaming varriant van de toshiba laptops

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan