i5 8GB DDR3 Sapphire7870 2GB DDR5 Monitor23' Niuew

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gamer2013

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2013
Hallo,

Ik wil mijn computer verkopen.

-Intel Core i5-3350P 4x3.1GHz
Turbo Boost: 3.3GHz

-8 GB Ram Corsair DDR3

-Disque Dur : 500GB

-Carte graphique : Sapphire Radeon HD 7870 2GB DDR5 256Bit

-Alimentation : Corsair GS700

-Mainboard Asrock Fatality z77 Professional

-Monitor Medion 23,6'

MS-TECH CA-0300

DVD-RW LG

Voor een dergelijke game pc mag je met scherm toch wel €600 vragen, ik denk dat de pc zonder scherm €500 waard is.

Zodra jij de computer over de drempel van de winkel tilt is ie al gelijk een groot deel van zijn waarde kwijt ;) 500 is zeker niet onrealistisch, en ik zou het scherm niet meer schatten dan 75 euro.

Ik snap niet dat mensen altijd denken dat de verkoop sneller gaat met plaatjes van het internet.... Dat heeft net zoveel meerwaarde als geen plaatjes. Als je echt je pc sneller wil verkopen zal je echte foto's moeten toevoegen.

De computer niet in gebruik is, de nieuwe , ik denk zodat je geen foto's nodig

Probeer het nog een keer, maar dan zonder Google Translate.

Eigen foto's geven ook het vertrouwen dat de verkoper de computer daadwerkelijk in zijn huis heeft staan en verkleint de kans dat je als koper met een oplichter te maken hebt. Dus het helpt met vertrouwen ;)

I'm sorry, I use google translate because I am from Polish ;p I think the best solution will be sell computer parts

That is indeed a possibility. Advantage is that you will normally get more money for your parts combined, disadvantage is that you will need to spend more effort on selling all the different parts ;)

I prefer to spend more time or get less money ;p This is not such a bad idea I begin to sell it for parts , many thanks for your help bro Regards :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan