ibm bios disks

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouman4

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2003
ik ben opzoek naar wat progjes voor het maken van ee ibm bios disk voor wat oude type,s op de ibm site kan ik niks vinden ik zoek in ieder geval ps2 85 en nog wat ndere type,s die ik zo niet bij de hand heb dus alles is welkom

al op google zitten zoeken? aangezien je geen/weinig type nummers hebt vermeld wordt het voor ons (mij iig) moeilijk om je te helpen :confused::(

wel een idee ja maar wat voor bestandsaam dat is dan nog de vraag

ben al wat verder hadt een site waar wat dingen te downen waren van een of andere freak die dus 20 van die kasten hadt staan helaas is het diagnostics disk inplaats de bios setup nu ik weer naar die site wou was de site helaas down of op een eigen hosting of van het web af anders hadt ik de desbeterefende persoon een mail gestuurd intussen heb ik 50online computer muzeums gezien geen van alle heeft mijn modellen ik heb zelfs nog wat exclusief spul kwam ik achter ben zelf dus ook een freak geloof ik maarja meer over mijn pc komt op http://members.lycos.nl/battlefreaks/fotomap
een site die ik beheer voor een neef van me voor lan partie,s hier gaat mijn online museum verrijzen het heeft me op een kij tof iedee gebracht heb spijt dat ik enkelde weken een hele ouwe bak heb weg gedonderd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan