IBM Overclock

Status
Niet open voor verdere reacties.

G4M3R

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 dec 2005
Heeft iemand een overclock progje voor een IBM 679275G mobo? ik heb al rondgekeke maar er is er geen ik heb een clock van 1.6 ghz en wil eigenlijk meer aangezien mijn proc koud lijkt te hebben. Of is het toch andere pc kope (want socket 478 wordt niet meer ondersteund) :(

Een overklok programma, dat werkt, bestaat niet. Je zal in het Bios moeten zijn. Alleen zal het Bios van IBM daar niet voor geschikt zijn ben ik bang.

Laatst bewerkt:
nee dat klopt wrm moest k nou per se die ibm hebben :mad: :(

als je gelukt heb kan het met clockgen maar dan kan je alleen de fsb verhogen heeft het meeste effect maar wordt ook het snelst onstabiel omdat je doormiddel van de fsb(frontsidebus) alles ineens omhoog gooit.
er zit een chipje op je mobo van een bepaalde maker bijv, ics
die moet je dan opzoeken op je mobo(moet je kast duzzz open)
alle info vind je op www.cpuid.com
nog 1 ding vergeet niet een goed progje te installen om je temps in de gaten te houden.want die gaan flink omhoog, vooral de northbridge en die temp zullen de progjes op jou mobo niet aangeven, omdat je geen overklok bord hebt. dus raad je aan om een fan te installen die je gewoon direct op je northbridge zet in je kast. of je koopt een passief of actief universeel fannetje wat je wilt.
hoop dat je hier wat aan hebt.:thumb:
succes

en o ja mensen over het algemeen hebben jullie gelijk overklokken doe je in de bios! maar clockgen werkt echt en is stabiel.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan