ibm t42 beeldscherm valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

kallo1

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2008
Hoi, heb ibm t42 sinds kort doet beeldscherm het maar minuut of 20 als ik opnieuw opstart nog 5 minuten, als ik op accu werk bijna helemaal niet, als laptop twee dagen uitstaat doet ie het soms wel half uur, als ik er een monitor aanzet of beamer werken die wel, energiebeheer en schermbeveiliging staan goed ingesteld. Iemand een idee? hardware of software probleem? grtjs Karel k.j.mulderij@online.nl

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Als ik het zo lees is het een hardware probleem ik denk dat je scherm defect is of de verbinding tussen het toetsenbord en klep is slecht dit omdat het op een externe wel werkt.
Dus mijn oplossing is als er nog garantie op het apparaat zit terug mee naar de winkel en anders informeren wat het gaat kosten om hem te maken.

Modag

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Als ik het zo lees is het een hardware probleem ik denk dat je scherm defect is of de verbinding tussen het toetsenbord en klep is slecht dit omdat het op een externe wel werkt.
Dus mijn oplossing is als er nog garantie op het apparaat zit terug mee naar de winkel en anders informeren wat het gaat kosten om hem te maken.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan