arjoderoon
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 mei 2007
Ik probeer inmiddels voor dezoveelste keer of ik het bootmenu van mijn thinkpad r31 kan laden. Ik wil namelijk starten vanaf CD rom ipv hdd.
Wat ik ook probeer: ik krijg het bootmenu maar niet te zien:
ik heb al vanalles geprobeerd:
de thinkpad button indrukken of ingedrukt houden, hetzelfde voor F1, F2 en F12 (load boot menu).
ik zou onderstaande opties moeten krijgen bij het opstarten:
To interrupt normal startup, press the blue Access IBM Lenovo button or the enter key.
Press F12 to choose temporary boot device
Press F1 for BIOS Setup Utility
Press F11 to invoke the Product Recovery program
bij mij is alleen de Press F11 optie maar zichtbaar.
Ik ben er inmiddels goed chagrijnig van dus ik hoop dat iemand mij kan helpen om wel te zorgen dat ik structureel het boot menu te zien krijg. Of dat ik de settings in de bios aan kan passen zodat ik standaard een vraag krijg of ik vanaf cd rom wil starten als er een bootable cd in zit. Ik wil namelijk gparted draaien vanaf een live cd en dat lukt op deze manier niet echt goed.
thanks!
Wat ik ook probeer: ik krijg het bootmenu maar niet te zien:
ik heb al vanalles geprobeerd:
de thinkpad button indrukken of ingedrukt houden, hetzelfde voor F1, F2 en F12 (load boot menu).
ik zou onderstaande opties moeten krijgen bij het opstarten:
To interrupt normal startup, press the blue Access IBM Lenovo button or the enter key.
Press F1 for BIOS Setup Utility
Press F11 to invoke the Product Recovery program
bij mij is alleen de Press F11 optie maar zichtbaar.
Ik ben er inmiddels goed chagrijnig van dus ik hoop dat iemand mij kan helpen om wel te zorgen dat ik structureel het boot menu te zien krijg. Of dat ik de settings in de bios aan kan passen zodat ik standaard een vraag krijg of ik vanaf cd rom wil starten als er een bootable cd in zit. Ik wil namelijk gparted draaien vanaf een live cd en dat lukt op deze manier niet echt goed.
thanks!
Laatst bewerkt: