ibm thinkpadmet sleuteltje

Status
Niet open voor verdere reacties.

IBMAAA

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mei 2007
Berichten
3
ibm thinkpad geeft een sleuteltje aan in een zwart veld

als ik mijn labtop aanzet krijg ik een zwarte veld met een slot logo die knipert. is een wachtwoord neem ik aan.als goed is gaat hier om een besturingssysteem wachtwoord.

weet iemad mij hier mee tehelpen dan ben ik bereid om een leuke vergoeding aan te bieden.

alvast bedankt,

graag snel reageren.

op
 
Laatst bewerkt door een moderator:
als ik mijn labtop aanzet krijg ik een zwarte veld met een slot logo die knipert. is een wachtwoord neem ik aan.als goed is gaat hier om een besturingssysteem wachtwoord.

weet iemad mij hier mee tehelpen dan ben ik bereid om een leuke vergoeding aan te bieden.

alvast bedankt,

graag snel reageren.

op garcia_arshak@hotmail.com
Waarom reageer je in mijn vraag?
Nu krijg ik reacties in mijn mailbox te zien terwijl ik er al lang klaar mee ben.
 
ja klopt,maar ik vraag het ook aan jou.kan je me helpen.ik betaal je wel? laat me weten
 
is al vervuld, en de gene zal 100 euro verdienen hier aan,beankt voor je diensten dus.
 
Ik heb ondertussen op verzoek van topic starter deze vraag afgesplitst.
Jammer dat er alleen maar slechte adviezen zijn gegeven.:confused:
 
Hmm, nee. het laptop heeft wachtwoorden in het bios, zowel voor het systeem als voor de setup. De laatste kun je oproepen met F1.
Ik heb Thinkpad 390E en ook problemen. Alleen als ik reboot kom ik ver genoeg om een wachtwoord in te vullen, dat de computer zelf heeft gekozen. Voor de cursor staat dan een slotje. Ik heb altijd problemen gehad met het wachtwoord en nu werkt niets meer. Zodoende weet ik dat er geen oplossing is. Dat is echter heel afhankelijk van het type dat je hebt. Die van mijn kan niet resetten. Op geen enkele manier. Het bios kan ook niet vervangen worden. De printplaat wel, dat is duurder als de laptop nieuw. Er is een apparaatje dat men op de computer kan aansluiten om het één en ander te herprogrameren. Dat toegestuurd krijgen en het daarmee proberen was duur en ingewikkeld daarom ben ik daar maar niet aan begonnen. De onderstaande link bevat tips om andere modellen Thinkpad te resetten. ik hoop dat je niet dat model van mij hebt maar één die in die lijst wordt genoemd.
Wees voorzichtig en op eigen risico.
http://web.tiscali.it/acorp/?http://web.tiscali.it/acorp/documents/bios_password.htm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan