dreamtheater
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 16 mrt 2006
Hallo allemaal,
Ik heb gisteren een webcam gekocht, een Icatch Pc camera, geeft hij aan in windows. Nou doet hij het op één computer wel en op één computer niet. De computers hebben beide windows xp met volledige updates etc.
Op de computer waar hij het niet doet , wordt hij wel herkent , maar geeft zwart beeld. ik heb de drivers al diverse malen opnieuw geïnstalleerd, maar het helpt niets.
Weten jullie waar dit aan kan liggen?
EDIT
sorry.. niet verder gekeken dan dat mijn neus lang is.
Het is in een ander topic beschreven.
Mijn modem zit dus ook op de usb en zolang die uitgeschakeld is , doet de webcam het wel, maar als de modem ingeschakeld is dan doetie het niet.
Lastig probleem, moeilijk te vinden, maar dankzij jullie is het gelukt
Dankjullie 
Ik heb gisteren een webcam gekocht, een Icatch Pc camera, geeft hij aan in windows. Nou doet hij het op één computer wel en op één computer niet. De computers hebben beide windows xp met volledige updates etc.
Op de computer waar hij het niet doet , wordt hij wel herkent , maar geeft zwart beeld. ik heb de drivers al diverse malen opnieuw geïnstalleerd, maar het helpt niets.
Weten jullie waar dit aan kan liggen?
EDIT
sorry.. niet verder gekeken dan dat mijn neus lang is.
Het is in een ander topic beschreven.
Mijn modem zit dus ook op de usb en zolang die uitgeschakeld is , doet de webcam het wel, maar als de modem ingeschakeld is dan doetie het niet.
Lastig probleem, moeilijk te vinden, maar dankzij jullie is het gelukt

Laatst bewerkt: