Icatch vi pc camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn2000

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2006
Hallo,

Mijn lieve lieve ouders hebben een wecam voor mij gekocht genaamd Icatch vi pc camera. Onder het mom van een gegeven paard.....heb ik het ding geinstalleerd. Maar het werkt dus niet goed, ik zie alleen een wazig beeld, weet iemand wat er aan de hand is, heeft iemand ooit misschien per ongeluk zo'n onding gekocht en dezelfde problemen ervaren?

mijn systeem: XP, 128mb, 800 mhz
Ik hoop dat iemand me kan helpen,

Martijn

haha, ja deze site had ik ook al bezocht, zonder de gewenste resultaten. :rolleyes: maar goed, ik denk dat de bezitter van een Icatch een zeldzaam ras is....:D Zal wel gaan uitkijken naar een andere, die ik zelf betaal, snik;)

haha, ja deze site had ik ook al bezocht, zonder de gewenste resultaten. :rolleyes: maar goed, ik denk dat de bezitter van een Icatch een zeldzaam ras is....:D Zal wel gaan uitkijken naar een andere, die ik zelf betaal, snik;)

Geen zeldzaam ras hoor. Ik heb er laatst ook een aangeschaft voor een paar euro. Inderdaad ook geen werkende CD met driver.
XP ziet hem as generic webcam maar vraagt toch om een driver...

Dus mocht je ergens een driver gevonden hebben dan hou ik mij ook aanbevolen
:)

Nee ik heb nog steeds geen driver gevonden. t onding staat nu naast het bureau op de grond en is vervangen door eentje die het wel doet (phillips 600nc);)

Oh loc, sorry op de een of andere manier heb ik je bericht gemist...Ik heb het cd-tje nog wel met driver...

Oh loc, sorry op de een of andere manier heb ik je bericht gemist...Ik heb het cd-tje nog wel met driver...

Bedankt :)
Maar heb hem na lang zoeken toch nog op internet gevonden. :thumb:

En nog belangrijker WAAR heb je hem gevonden, misschien hebben meer mensen er dan wat aan.

En nog belangrijker WAAR heb je hem gevonden, misschien hebben meer mensen er dan wat aan.

Inderdaad ;)
Ik zit nu op het werk maar zal vanavond even kijken welke link het was en dan post ik die even. :thumb:

@Martijn2000 : Cam werkt zo goed dat ik er gisteren nog 3 bijgehaald heb bij Blokker voor die 8,95 ;)

Laatst bewerkt:
hallo,

mocht je de website nog hebben kunnen vinden zou je me dat dan kunnen laten weten want die van mij doet het nog steeds niet en ik heb de cd rom er niet meer van.en bij mij blijft hij vragen om een driver. groetjes en bij voorbaat dank

Inderdaad ;)
Ik zit nu op het werk maar zal vanavond even kijken welke link het was en dan post ik die even. :thumb:

@Martijn2000 : Cam werkt zo goed dat ik er gisteren nog 3 bijgehaald heb bij Blokker voor die 8,95 ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan