Beste lezer,
Omdat ik mijn externe hardeschijf draadloos wil kunnen benaderen en omdat de modem/router Cisco EPC3925van upc niet echt een groot bereik heeft heb ik een Icidu NI-707533 router gekocht.
Het volgende probleem doet zich voor, de Icidu heeft als status vebonden en het signaal is ook sterk.
Echter, internet is niet te raadplegen via de router.
Wat ik ook doe, niets lijkt te lukken. De vraag is dus, wat doe ik verkeerd.
Om de situatie te verduidelijken het volgende;
Ik heb geen aanpassingen gedaan aan de Cisco. De Icidu is doormiddel van de binnen komende Wan poort aangesloten op de uitgaande ethernet poort van de Cisco.
De handleiding geeft geen enkele suggestie wat je zou moeten checken bij problemen.
Het vervelende is ook nog eens dat ik er zelf ook weinig kaas van heb gegeten.
Wie o wie kan mij helpen
Omdat ik mijn externe hardeschijf draadloos wil kunnen benaderen en omdat de modem/router Cisco EPC3925van upc niet echt een groot bereik heeft heb ik een Icidu NI-707533 router gekocht.
Het volgende probleem doet zich voor, de Icidu heeft als status vebonden en het signaal is ook sterk.
Echter, internet is niet te raadplegen via de router.
Wat ik ook doe, niets lijkt te lukken. De vraag is dus, wat doe ik verkeerd.
Om de situatie te verduidelijken het volgende;
Ik heb geen aanpassingen gedaan aan de Cisco. De Icidu is doormiddel van de binnen komende Wan poort aangesloten op de uitgaande ethernet poort van de Cisco.
De handleiding geeft geen enkele suggestie wat je zou moeten checken bij problemen.
Het vervelende is ook nog eens dat ik er zelf ook weinig kaas van heb gegeten.
Wie o wie kan mij helpen