ICIDU PCI-E ADAPTER Wireless 150N

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnieT

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2009
Hoi,

Ik heb een proleem met het installeren van de ICIDU PCI-E ADAPTER Wireless 150 N netwerkkaart.
De netwerkkaart heb ik in het moederbord geprikt en de drivers geinstalleerd.
Om een of andere reden maakt de netwerkkaart geen contact met het modem en kan je ook niet naar netwerken zoeken. De kaart zend geen signaal uit ofzo. In de winkel deed de kaart het wel gewoon. Wat doe ik fout?

Wat moet ik doen??

John.

Laatst bewerkt:
terug naar de winkel

als het een fatsoenlijke winkel is zullen ze je daar wel op weg helpen hopelijk...;)

Ik heb precies hetzelfde probleem,

Wat ik ook doe en niet doe, de kaart wordt maar niet gevonden in de computer, en heb verschillende programma's erop los gelaten, om te kijken of hij toch niet ergens staat in mijn computer, maar nul op rekest.:( Ik heb geprobeerd om de kaart in 'n andere poort te steken, maar dan krijg ik 'm niet meer dichtgeschroefd. :shocked:Ik heb de kaart ook geruild, maar no. 2 is hetzelfde probleem. Ik gebruik XP, en deze kaart is ook voor XP. Dat is toch raar? Is terug naar de winkel het enige advies??:confused: met vriendelijke groet,

Lady Love

@Ladylove40:Welkom nog op Helpmij.nl:thumb:

Dit topic is uit november 2010.Kan zijn dat die al heeeeeel vaak terug geweest is naar de winkel.:D

Gaarne oude topics met rust laten.En zelf een nieuwe vraag stellen indien nodig.

Deze voorzie ik nu van een slotje.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan