Icidu wireless Wifi Repeater 300n

Status
Niet open voor verdere reacties.

DiKoentje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mei 2013
EDIT: Probleem opgelost! Na wat geklungel met LAN draden is het toch gelukt en het werkt uitstekend :)

Beste Lezers,

Vandaag heb ik deze repeater in ontvangst genomen en ik probeer deze nu via de WPS mogelijkheid te installeren. Ik beschik over een KPN experia box.
Zodra ik de wps knop van mijn repeater indruk voor 2 seconden begint deze te knipperen. Als ik daarna binnen 2 minuten ook de knop van mijn KPN box indruk, gaat deze oranje knipperen.
Volgens de manual zou de repeater nu een constant licht moeten geven, maar dat gebeurt niet en na een tijdje verdwijnt ook het flashen.
Als ik nu eerst de router WPS knop indruk en daarna die van mijn repeater krijg ik wel een constant groen lichtje voor een minuutje of twee.
De manual vertelt dan dat gedurende vijf minuten het apparaat aan moet blijven. Na deze vijf minuten echter kan ik wel de repeater op mijn laptop terug vinden met het signaal, maar krijg ik nog steeds de vermelding dat verbinding hiermee niet mogelijk is.

Ik heb het ook via LAN kabel geprobeerd, maar als ik dan het ip adres intype kom ik op mijn thompson gateway en wordt er geen gebruikersnaam/wachtwoord door de repeater gevraagd zoals aangegeven in de manual.

Waarschijnlijk doe ik iets verschrikkelijk fout.

Ik hoop dat iemand mij spoedig kan helpen.

Mvg,

Koen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan