Icidu

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanduren1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 dec 2007
Hallo!

Ik heb gister een USB adapter 11g wireless aageschaft van het merk ICIDU. Hier zat een kleine disc bij die je moest installeren. Ik heb dit gedaan, en een draadloos netwerk gemaakt (met windows), etc. alleen nu mijn probleem...
Als ik het programma wil openen knippert hij 1 seconde in de balk, en valt dan weer weg, verder gebeurt er niets. Als ik gewoon het windows wireless ding wil gebruiken voor het zoeken naar een netwerk zegt hij "Deze draadloze verbinding kan niet worden geconfigureerd. Als u een ander programma hebt ingeschakeld om deze draadloze verbinding te beheren, dient u deze software te gebruiken"
Het probleem is dus dat het programma niet opent!!
Ik heb het al meerdere keren opnieuw geïnstalleerd, en ook overal op internet gezocht wat het probleem kan zijn, maar ben echt ten einde raad! Ik hoop dat iemand hier me kan helpen! :confused:

Vermoedelijk heb je de Windows eigen wireless netwerk configuratietool nog aanstaan
die zou je nu ook moeten kunnen gebruiken trouwens,

Als je echt de tool van ICUDU wil gebruiken moet je via configuratiescherm - systeembeheer - services - Wireless Zero Configuration even uit zetten en op handmatig zetten

Dan zal het ICUDU progje wel opstarten

Bedankt voor je reactie!
Dit had ik al ergens gevonden inderdaad, maar het helpt niets.. het programma opent niet! Ik begin toch te denken dat er gewoon iets mis mee is. Het liefst zou ik gewoon het windows programma gebruiken, maar die geeft dus die foutmelding omdat het andere programma er op staat. Kan ik deze niet uitzetten zonder dat de usb dan ook niets meer doet?

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem en bovenstaande uitgevoerd, maar niets helpt.
Wie heeft de oplossing gevonden?

Ik heb ook een usb 11 g van icidu en bij mij werkt hij helemaal perfect
kun je ook specifiek je probleem uitleggen of doet je usb helemaal niks

maja mijn probleem is ik krijg hem niet gestart in ubuntu 8.10
ik weet wel vat van linux af maar ben niet een profie :D

Greetz

kay

Het topic is wel een beetje belegen vindt je ook niet.

Mag je in het vervolg op gaan letten.
Deze gaat dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan