icloud agenda in takenbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danny1969

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2012
Hallo,

Ik heb icloud en synchroniseer hiermee mijn outlook agenda en iphone agenda. Dit gaat goed.
Nu wil ik in outlook in de takenbalk de icloud agenda zien, is dit mogelijk? Nu wordt (waarschijnlijk) de standaard outlook agenda weergegeven, maar daar staat niets meer in.

Alvast bedankt voor de reacties.

Beste Manamana, bedankt voor je reactie. Helaas lukken de 2 opties genoemd in het klikje niet.

Helaas, ik kan de kolom heel breed maken, maar er blijft staan "geen geplande afspraken", terwijl ik ze wel heb.
Wanneer ik van "agenda" terugga naar "e-mail" zie ik in een hele kleine seconde wel de afspraken staan......
Ik gebruik office 2010 en windows 7.

Oh, ik probeer te helpen. Is het een exchange server. ?? Of wil je Een agenda publiceren op Office.com, of Publiceren op een website van je internetprovider, of Publiceren op een WebDAV-server

Ik kwam toch niet bot over? Ik ben juist blij met jouw hulp. :thumb:
Wat is een exchange server? Volgens mij gebruik ik dat niet. De agenda wil ik nergens anders publiceren dan op mijn eigen laptop. Sinds kort heb ik een iphone en vind ik het handig om daar ook mijn prive agenda op te hebben, dat lukt ook, alleen staat de agenda niet meer in de takenbalk. Voordat ik de iphone (icloud) had wel.

Oh zeker niet bot. Dat is nooit mijn bedoeling geweest.

Ik heb hier wel vele tips voor je wellicht staat er daar wat tussen. Klikje en zo wie zo erg leuk om te bewaren.

Je zei in je eerste bericht takenbalk, maar bedoel je wellicht statusbalk zoals hier onder.

Iphone.JPG

Deze is ook erg leuk. Klikje

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan