robin_89
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 jan 2002
Hallo,
Hier ben ik erg lang neit meer geweest nadat ik mijn computer had geformatteerd...
Maar nu dat hij een tijdje foutloos heeft gedraait, moet ik hier toch weer terecht om een oplossing te vragen voor mijn probleem.
Windows is windows niet als zij geen problemen gaf!
Maar het volgende is het geval:
Als ik mijn computer opstart, ziet alles er netjes uit, het inlog scherm is dan nog wel in volle kleuren.
Als ik inlog in mijn profiel, krijg ik een soort van ouderwetse 256 kleuren desktop, terwijl mijn wallpaper wel gewoon in 16 mil kleuren is.
De icoonen zijn ouderwets geworden.
In heel de explorer zijn alle icoonen lelijk geworden.
Als ik de drivers van mijn beeldscherm opnieuw installeer, doet hij het weer normaal, maar als ik dan weer gereboot heb, doet hij het niet meer...
Heeft iemand een idee hoe dit komt...?
P.S.: Het probleem doet zich voor sinds dat MOHAA crashde!
Hier ben ik erg lang neit meer geweest nadat ik mijn computer had geformatteerd...
Maar nu dat hij een tijdje foutloos heeft gedraait, moet ik hier toch weer terecht om een oplossing te vragen voor mijn probleem.
Windows is windows niet als zij geen problemen gaf!

Maar het volgende is het geval:
Als ik mijn computer opstart, ziet alles er netjes uit, het inlog scherm is dan nog wel in volle kleuren.
Als ik inlog in mijn profiel, krijg ik een soort van ouderwetse 256 kleuren desktop, terwijl mijn wallpaper wel gewoon in 16 mil kleuren is.
De icoonen zijn ouderwets geworden.
In heel de explorer zijn alle icoonen lelijk geworden.
Als ik de drivers van mijn beeldscherm opnieuw installeer, doet hij het weer normaal, maar als ik dan weer gereboot heb, doet hij het niet meer...
Heeft iemand een idee hoe dit komt...?
P.S.: Het probleem doet zich voor sinds dat MOHAA crashde!