Iconen in mappen worden iedere keer anders weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

KeesAukesss

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2005
Als ik bijvoorbeeld in een map de bij beeld de iconen op "normale pictogrammen zet" dan als ik de map heb afgesloten en later weer een keer open, dan staat het beeld ineens op "Tegels" En dit gebeurd eigenlijk bij alle mappen.

Ik weet dat er een bepaalde register-aanpassing voor is die je kan instellen maar die kan ik niet zo direct vinden maar met Tune Up Utilities 2009 is het ook wel aan te passen

Bedankt voor de info maar hier kan ik niks mee. Het kan niet de bedoeling zijn dat er een programma aangeschaft moet worden om in Vista iets voor elkaar te krijgen wat in mijn optiek iets simpels moet zijn...

Bedankt voor de info maar hier kan ik niks mee. Het kan niet de bedoeling zijn dat er een programma aangeschaft moet worden om in Vista iets voor elkaar te krijgen wat in mijn optiek iets simpels moet zijn...

telwat wist de registerinstelling dus nog zijn :P

Je hoeft het programma ook niet aan te schaffen, je kon het even proberen (30 dagen) en dan de gewenste instellingen doorvoeren. Met Tune up utilities kan je dezelfde aanpassing teweeg brengen als die van telwat alleen heb je bij TU utilities een interface & bij het andere moet je in het register gaan prutsen als ik me niet vergis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan