iconen lijken bevroren na slepen van een snelkoppeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

weites

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2005
Hallo

ik heb het volgende probleem:
om mijn internetbankieren van de Rabobank snel op te kunnen starten (niet vanuit favorieten) heb ik van de rabo site (ik was wel ingelogd!) de volgende snelkoppeling gesleept naar mijn bureaublad:
https://bankieren.rabobank.nl/rib/rib.cgi?X009=&X010=0020&X015=REKSAL

Ik kreeg de volgende melding: wil je deze beveiligde snelkoppeling kopieren of plaatsen op het bureaublad? Na het bevestigen lijkt het wel of alle bestaande icoontjes op mijn bureaublad zijn bevroren, m.a.w. de tekstnamen zijn i.p.v. wit nu allemaal blauw.
Ook staat er in de linkerbovenhoek een geopend venster van IE met daarin het openingsscherm van internetbankieren. Dit venster is ongeveer 8x8 cm.met aan de rechterzijde en aan de onderzijde een schuifbalk. Ik kan na het verschuiven van de schuifbalk wel mijn rekeningnummer en code intikken, en dan opend een normaal IE venster. Als ik klaar ben met internetbankieren en alles afsluit, staat nog steeds dit 8x8 IE venster op mijn bureaublad. Alle icoontjes zijn nog steeds blauw, maar ik kan ze wel gebruiken om programma`s te starten. Ik krijg alleen het microvenster IE niet weg, ook niet na het afsluiten en weer opstarten van de computer. Een herstelpunt terugzetten lukt ook niet, na het herstellen, automatisch afsluiten en weer opstarten van de computer komt de melding: herstelpunt terugzetten niet gelukt. Ook andere herstelpunten, die verder terug zijn lukt niet.
Wie heeft een antwoord?

fwt

Laatst bewerkt:
inmiddels is het probleem opgelost.

Klik met de rechtermuis op het bureaublad en kies eigenschappen en vervolgens voor het tabblad ‘Bureaublad’:

Kies ‘Bureaublad aanpassen’ en klik op het tabblad ‘Website’

Verwijder hier alle vinkjes en het probleem is opgelost.

met vr. groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan