• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Iconen plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jantje1

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2009
Weet er iemand of het mogelijk is om via een lijst weericonen in te vullen in bepaalde cellen en zo ja hoe moet ik dan te werk gaan. Heb alwel vb:een zonneke in cel x1 staan maar als ik dan hier naar verwijs krijg ik een 0 te zien en geen zonneke. Het weericoontje kan ik blijkbaar niet in x1 samenvoegen want x1 blijft leeg staan al hoewel het er toch op staat.

Groetjes...

ik ben vrij slecht met excel, maar zou je dit niet het beste met conditionall formatting kunnen doen? iets in de trend van als zonnetje hier, dan zonnetje daar?

We gaan dit eens een van de dagen proberen ze .

Alvast bedankt, moest je ergens een voorbeeld file van vinden mag je mij het gerust laten weten hoor.

Een plaatje of foto gaat niet lukken, om het zo te zeggen... het plaatje of de foto is geen gegeven. Om een formule te maken in excel heb je deze nodig...
Je zou de bestanden (plaatjes) kunnen uploaden naar bijv. www.mijnbestand.nl en dan de "hyperlink" naar het plaatje toe in de cel plaatsen. Deze cel kan dan wel in formules gebruikt worden. Zolang je dan internet verbinding hebt, blijf je het plaatje zien...

Als dit niet werkt kan je ook kijken of een bepaalde vorm in "webdings, wingdings 1, 2 of 3" gebruikt kan worden. Succes...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan