iconen tonen in map

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik heb een map waarin ik allerlei iconen bewaar. Voorheen zag ik als ik die map opende, gelijk een plaatje van het icoon. Na een herinstallatie van Windows hebben alle iconen een standaard jpg icoontje meegekregen. Hoe krijg ik de oude situatie terug?

Geplaatst door crash
Het beeld op "Miniatuurweergaven" zetten?

Heb ik even gedaan Crash. Is idd een mogelijkheid, hoewel je dan wel enorme tegels krijgt. In mijn vorige configuratie ging het ook terwijl de bestandjes in een rij stonden.

Ik heb via de Verkenner/beeld, lijst aangevinkt en zie gewoon de iconen.

Mogelijk heeft het te maken met het toewijzen waarmee zo'n icoon geopend moet worden. Als ik rechtsklik/eigenschappen op zo'n pictogram zie ik PhotoImpact staan, dat gebruik ik namelijk. Rechtsklik dus eens op een pictogram en kies openen met... In je fotoprogramma kan je ook aangeven welke extensies je met dit programma wilt gebruiken. Meestal bij Preferences/Voorkeuren, Associate, afijn zoiets dus.

Geplaatst door gezina
Mogelijk heeft het te maken met het toewijzen waarmee zo'n icoon geopend moet worden. Als ik rechtsklik/eigenschappen op zo'n pictogram zie ik PhotoImpact staan, dat gebruik ik namelijk. Rechtsklik dus eens op een pictogram en kies openen met... In je fotoprogramma kan je ook aangeven welke extensies je met dit programma wilt gebruiken. Meestal bij Preferences/Voorkeuren, Associate, afijn zoiets dus.

Dat was 't Gezina. Nadat ik de associatie in ACDC (dat gebruik ik) van ico files had weggehaald, is het weer als voorheen. Thx.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan