vhg900
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 sep 2005
- Berichten
- 60
Hallo,
Ik heb mijn vista home premium ge-upgrade naar windows 7 ultimate. Alleen... enkele iconen en alle MS office iconen (word, excel, outlook, enz.) zijn niet meer zichtbaar in het startmenu "alle programma''s. Ze hebben allemaal hetzelfde icoontje. Ook bijvoorbeeld het icoon van adobe reader is veranderd naar zo'n vast systeem icoontje. Wat erg vervelend is dat alle office programma's nu hetzelfde nietszeggende systeem icoon hebben.
Ik heb al geprobeerd om via de helpfunctie voor windows 7 van microsoft een antwoord te krijgen maar dan moet je inloggen met een product-id code, ik heb een legale versie, maar deze wordt niet herkend
dus kon ik niet verder.
Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt? Hoe kan ik dit verhelpen? Alvast bedankt. groet!
Ik heb mijn vista home premium ge-upgrade naar windows 7 ultimate. Alleen... enkele iconen en alle MS office iconen (word, excel, outlook, enz.) zijn niet meer zichtbaar in het startmenu "alle programma''s. Ze hebben allemaal hetzelfde icoontje. Ook bijvoorbeeld het icoon van adobe reader is veranderd naar zo'n vast systeem icoontje. Wat erg vervelend is dat alle office programma's nu hetzelfde nietszeggende systeem icoon hebben.
Ik heb al geprobeerd om via de helpfunctie voor windows 7 van microsoft een antwoord te krijgen maar dan moet je inloggen met een product-id code, ik heb een legale versie, maar deze wordt niet herkend

Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt? Hoe kan ik dit verhelpen? Alvast bedankt. groet!