iconen veranderd na upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

vhg900

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2005
Hallo,

Ik heb mijn vista home premium ge-upgrade naar windows 7 ultimate. Alleen... enkele iconen en alle MS office iconen (word, excel, outlook, enz.) zijn niet meer zichtbaar in het startmenu "alle programma''s. Ze hebben allemaal hetzelfde icoontje. Ook bijvoorbeeld het icoon van adobe reader is veranderd naar zo'n vast systeem icoontje. Wat erg vervelend is dat alle office programma's nu hetzelfde nietszeggende systeem icoon hebben.

Ik heb al geprobeerd om via de helpfunctie voor windows 7 van microsoft een antwoord te krijgen maar dan moet je inloggen met een product-id code, ik heb een legale versie, maar deze wordt niet herkend :( dus kon ik niet verder.

Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt? Hoe kan ik dit verhelpen? Alvast bedankt. groet!

Hallo,

Ik heb mijn vista home premium ge-upgrade naar windows 7 ultimate. Alleen... enkele iconen en alle MS office iconen (word, excel, outlook, enz.) zijn niet meer zichtbaar in het startmenu "alle programma''s. Ze hebben allemaal hetzelfde icoontje. Ook bijvoorbeeld het icoon van adobe reader is veranderd naar zo'n vast systeem icoontje. Wat erg vervelend is dat alle office programma's nu hetzelfde nietszeggende systeem icoon hebben.

Ik heb al geprobeerd om via de helpfunctie voor windows 7 van microsoft een antwoord te krijgen maar dan moet je inloggen met een product-id code, ik heb een legale versie, maar deze wordt niet herkend :( dus kon ik niet verder.

Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt? Hoe kan ik dit verhelpen? Alvast bedankt. groet!

Ik ben wat laat met reageren, maar heb eergisteren pas Windows 7 geinstalleerd. Hetzelfde probleem heb ik ook, 90% allemaal 32 Bits toepassingen die dezelfde icons hebben, ik heb ook het web afgezocht maar werd niet wijzer. Dus heb ik het volgende gedaan, ik ben met de verkenner naar de mappen van de programma's gegaan - Program Files (x86) en heb daar de execute bestanden gezocht in de programma mappen, van elke execute heb ik een snelkoppeling gekopieerd naar het bureaublad en daarna de startbalk ingetrokken met mijn muis, dit werkt perfect bij alle programma's, maar het blijft natuurlijk opletten welk programma executable je moet hebben, maar als het een keer fout gaat is er niets aan de hand, want het werkt gewoon niet :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan