Iconen verwijderen taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

harey373

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2008
Berichten
5
Hallo,

Ik heb in mijn taakbalk veel verschillende iconen staan, voor bijvoorbeeld mijn mouse-drivers. Verder heb ik 3 netwerk verbindingen die niet zijn aangesloten (1 voor bluetooth netwerk, 1 voor modem, 1 voor gewone internetverbinding). Al deze iconen wil ik weg hebben, wil in principe alleen nog maar geluid. Nu heb ik de volgende oplossingen gelezen:

-Zorgen dat hij verdwijnt, dus dat je op het pijltje moet klikken, dat de rest van de iconen dan tevoorschijn komt. Dit wil ik niet, de iconen moeten helemaal weg!
-Het netwerkapparaat uitschakelen. Ook dit wil ik niet, aangezien ze nog wel actief moeten blijven, maar alleen het icoon niet gezien moet worden
-Zorgen dat het programma niet opstart, waarom ik dat niet wil zie vorige ;)

Iemand een oplossing? Als je vragen hebt, stel ze!
Alvast bedankt,

Harm-Jan
 
start, uitvoeren en dan msconfig intypen en op OK drukken. Dan bij tabblad opstarten kun je de items uitvinken
 
start, uitvoeren en dan msconfig intypen en op OK drukken. Dan bij tabblad opstarten kun je de items uitvinken

En dat is precies wat TS nou niet wil:

-Zorgen dat hij verdwijnt, dus dat je op het pijltje moet klikken, dat de rest van de iconen dan tevoorschijn komt. Dit wil ik niet, de iconen moeten helemaal weg!
-Het netwerkapparaat uitschakelen. Ook dit wil ik niet, aangezien ze nog wel actief moeten blijven, maar alleen het icoon niet gezien moet worden
-Zorgen dat het programma niet opstart, waarom ik dat niet wil zie vorige
 
mijn excusses je hebt gelijk

ik had de vraag idd verkeerd opgevat

ik heb je link ook bekeken dat zou idd wel eens kunnen werken
 
hmm heb het getest, maar alle iconen verdwijnen idd.. maar msn, mijn geluidicoontje en bluetooth ed moeten wel blijven staan. waarom zit dit eigenlijk niet gewoon in winxp ingebouwd?? best slecht eigenlijk :p

iemand nog een oplossing?
 
hmm heb em geprobeerd, en zag er goed uit nadat ik explorer opnieuw uit heb gevoerd. maar er kwam 1 iemand online, en het was weer hetzelfde as before..
 
en met same as before bedoel je dat toen 1 iemand online kwam alle icoontjes terug waren of alleen die van msn
 
ben er nu achter dat het niet alleen bij msn gebeurt, het gebeurt zowieso na 5 seconden.. dan komen alle iconen weer terug
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan