Icons bij snelkoppeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerard1938

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2008
Nadat ik in 7 een (DOS) link op het bureaublad heb gemaakt wil ik er een pictogram van maken.
Dat lukt me halverwege (tot in het eigenschappenvenster), maar de bureabladsnelkoppeling blijft blanco.
Voor de duidelijkheid een screendump.
Kan dat soms niet met DOS-links ?
Groet, Gerard
Icons-7.jpg
forbidden.jpg

Automatisch zou er een icontje moeten komen staan, handmatig kan ook. "Ander Pictogram" en dan klik je op "Bladeren"

wat helpt bij win 7 is om daarna te verversen (F5)
maar het moet gewoon naar msdos snelkoppelingen kunnen, wel ondersteunt windows 7 niet alle dos-programma's

Dank voor jullie vlotte reactie. Ik dacht hetzelfde, maar niks hoor. Ook de link naar QuickBasic vertikt het. Kijk maar:
Icons-7a.jpg

heb je meer win7 of andere pc's: anders maak je daar een snelkoppeling op en kopieer je die gewoon, moet je met ico kopieeren...

Dank RMS. Helaas zit kleindochter daarop te Simmen en zo je waarschijnlijk weet is Simms een onneembare community...
Als 't lukt laat ik 't weten.

heb je meer win7 of andere pc's: anders maak je daar een snelkoppeling op en kopieer je die gewoon, moet je met ico kopieeren...
O.k. RMS, de dame is vertrokken vanachter de Vista-pc, 'k heb de koppelingen met de plaatjes erop gezet, maar noppes...
Jammer en nu maar wachten tot er iemand voorbij komt die mij Helpt (en jullie ook).

Heb de vraag op meerdere forums gedeponeerd, maar óf hij valt niet op, óf niemand werkt met gifjes, óf de vraag is onoplosbaar.
Ik zal morgen - maandag dus - 020-3987007 wel even bellen (sinds vrijdag voor klanten opengestelde vraagbaak van XS4ALL).
Als die met de oplossing komen laat ik het weten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan