Icoon bij het opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trotiel

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2001
Berichten
383
Wie o Wie.

Na een Update van Windows XP via microsoft op internet heb ik nu iedere keer als Windows XP opstart een icoon (kikker) waar ik op moet klikken om door te gaan, hoe haal je die ook al weer weg.
 
configuratiescherm>user accounts>change the way users log on (uit geheugen, dus kan iets verschillen)

Als je automatisch wilt inloggen, zie dan ook start>uitvoeren>control userpasswords2 [enter]
 
Nieuwfslits me even aub

Geplaatst door caveman
configuratiescherm>user accounts>change the way users log on (uit geheugen, dus kan iets verschillen)

Als je automatisch wilt inloggen, zie dan ook start>uitvoeren>control userpasswords2 [enter]

Met één gebruiker zou die sowieso automatisch door moeten gaan. Anders kan je TweakUI gebruiken. Maar hoe wil je dat doen met control userp?
 
Met de eerste stap haal je het typische xp inlogscherm weg (en bij de vragensteller de kikker), met control userpasswords2 geef je 1 gebruiker op die altijd automatisch inlogt.
 
Geplaatst door caveman
Met de eerste stap haal je het typische xp inlogscherm weg (en bij de vragensteller de kikker), met control userpasswords2 geef je 1 gebruiker op die altijd automatisch inlogt.
Waar dan:eek: ?
 
Hier:

020524-passwd02.jpg
 
XP_PC klopt maar dit gebeurde na een update via Windows Update.
En Caveman bedankt dat was de oplossing, heb hem geweten maar was hem kwijt in mijn memory.

Zal het nu noteren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan