Icoon niet van taakbalk af te krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Penrue

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 nov 2010
Hay, niet vaak kom ik met een computertechnisch probleem aanzetten omdat ik zelf nogal veel van computers weet, maar het lukt me gewoon NIET om een snelkoppeling van mijn startbalk af te krijgen en dat irriteert me echt ****ing erg, niet normaal.
Als ik rechtermuisknop erop doe gebeurt er al helemaal niks, alsof het er niet op staat en als ik linkershift + rechtermuisknop doe dan krijg ik wel de optie "Verwijderen" maar dan dus deze melding:

melding.png

Het was een snelkoppeling naar de manual van Diablo III die er ineens opstond (dus niet eens door mezelf) en ik kon hem toen al niet verwijderen, toen heb ik net Diablo III verwijderd om te kijken of hij mee ging (er zat overigens ook een snelkoppeling naar Diablo III op die ook niet weg ging, maar die ik uiteindelijk wel weg kreeg nadat ik het spel verwijderd had) maar het mocht niet baten.

Iemand hier ervaring mee en een oplossing gevonden? Want als ik iets niet kan hebben is het wel computers die nee zeggen (computer says no) en die snelkoppeling moet gewoon er vanaf, al moet ik Windows 7 opnieuw installeren. :')

:eek: oke dat is mooi. Zet je a.u.b. de vraag als opgelost in je eerste bericht kun je dat doen. Dank je voor de terugkoppeling. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan