icoon op taakbalk plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik het goed begrijp wil je dus snelkoppelingen aanmaken op de taakbalk. Klopt? Ik weet niet hoe je het slepen kan herstellen, maar je kan natuurlijk ook via de "normale" weg een snelkoppeling in je taakbalk zetten.

Rechtsklik op Taakbalk -> werkbalken -> nieuwe werkbalk. Sleep deze naar de plek op je taakbalk waar je m wilt hebben en maak koppelingen aan.

Ik hoop dat ik je hiermee wat help, het sleepprobleem lost het natuurlijk niet op.

Rechtsklik op Taakbalk -> werkbalken >snelstarten aanklikken is genoeg , dan kun je vanaf je buroblad er weer snelkoppelingen heen brengen neem ik aan ?

Rechtsklik op Taakbalk -> werkbalken >snelstarten aanklikken is genoeg , dan kun je vanaf je buroblad er weer snelkoppelingen heen brengen neem ik aan ?
Beste forum
klik hieronder: http://users.pandora.be/eric.ottevaere1/taakbalk.gif.
Als ik naar werkbalken ga, is het niet gemarkeerd.
Hoe kan ik dit verhelpen??

Als ik het goed begrijp wil je dus snelkoppelingen aanmaken op de taakbalk. Klopt? Ik weet niet hoe je het slepen kan herstellen, maar je kan natuurlijk ook via de "normale" weg een snelkoppeling in je taakbalk zetten.
Ja, ik wil snelkoppelingen plaatsen, maar het lukt mij niet.
Eric

Zal komen dat ik xp heb , sorry zou geen andere mogelijkheid weten .

Hoi, weet je zeker dat alles van Tweak UI verdwenen is? Ik draai ME en had verleden week tweakmaster geinstaleerd ( is mischien niet hetzelfde? ) en mijn internet ging even goed daarna liep de pc enkele keren vast, schakelde de monitor uit, waarna enkel restart gedaan kon worden, en nog enkele vervelende zaken. Bij het verwijderen bleven toch nog enkele zaken achter en heb ik met norton utilities alles gekontroleerd, die vond nog 34 fouten in Windows en daarna was alles in orde.

Groetjes

Om een eigen persoonlijke werkbalk te maken, doe je het volgende:

1. Maak in je Verkenner ergens een map aan die bijvoorbeeld "werkbalk" heet
2. rechtsklik op de taakbalk -> werkbalken -> nieuwe werkbalk
3. Dan vraagt Windows om een map te specificeren, zoek de map "werkbalk" op die je in stap 1 hebt gemaakt.
4. Kopieer allerlei snelkoppelingen die je wilt naar die map "werkbalk". Bijvoorbeeld naar Word: zoek word.exe op in je verkenner, klik rechts en kies "Snelkoppeling maken". Je krijgt dan het bestand "snelkoppeling naar word.exe" Kopieer dit bestand naar je map "werkbalk" en hernoem het bestand eventueel.
5. Je zult nu zien dat op je bureaublad een werkbalk staat met de snelkoppeling Word erop. Deze kun je overal naar toe slepen, ook naar je huidige taakbalk.
6. Herrhaal nu stap 4 voor al je programma's, bestanden die je op je balk wilt.

Succes!

Hmmm, dan wordt het inderdaad wel heel lastig. Dat moet wel met je Tweak te maken hebben, maat ik zo 1-2-3 geen oplossing. Iemand??

Ben blij dat het opgelost is. Maar zoals altijd: oppassen met die Tweaks!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan