Icoon op werkbalk verdwijnt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijnklooster

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 mei 2003
Berichten
4
Goeden avond,
Ik heb na het downloaden van een site een icoontje in mijn werkbalk gekregen. Heel leuk, maar hij is met geen mogelijkheid te verwijderen. Erop clicken heeft geen zin, zowel met de l-muisknop als de r-muisknop. Het icoontje staat aan de r-kant, naast mijn klok.
Wie weet raad, want ik wil er vanaf!

Alvast vriendelijk dank!

Groeten Martijn Klooster.
 
Kijk via msconfig in start\uitvoeren, tabblad opstarten of 'ie daar tussenstaat.

Download anders HijackThis. Uitleg en link vind je hier: <http://www.tomcoyote.org/hjt/>
Unzip en run het. Klik op Scan > Save log en sla het log op als een .txt bestand.
Kopieer en plak de inhoud in je volgende post.

Groetjes,
Bennie
 
scan eens op adware en spyware met ad-ware 6 te downloaden op download.com en het is freeware..
 
Geplaatst door _CompuFreaky_
scan eens op adware en spyware met ad-ware 6 te downloaden op download.com en het is freeware..

Door de methode van Benny komt al bijna alle spyware boven water.
Buitendat is "Spybot Search & Destroy" op het moment beter dan Ad-aware.
 
niet altijd is spybot beter en ik heb gemerkt dat vooral gebruikers die niet veel verstand van computer hebben adware beste werkt en het simpelst...
 
Geef mij maar Ad-aware hoor ;). Ik houd niet zo van SB. Maar hij schijnt meer te vinden...
 
Klik op start en dan uitvoeren. Typ in: msconfig en geef enter, of klik op OK. Klik dan op het tabblad Opstarten.

Groetjes,
Bennie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan