icoon system tool verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

San1

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2010
Berichten
227
Ik heb zojuist virus "system tool" succesvol verwijderd.Alles doet het weer,maar in mijn taakbalk zie ik nog steeds het icoontje "system tool " staan.Hoe kan ik deze verwijderen?
Groet,
San1
 
Bedoel je in het Systeemvak? Of op de werkbalk SnelStarten in beide gevallen is hij nog niet volledig verwijdert.
 
Onderaan het scherm in de taakbalk aan de rechterkant(dit is toch de taakbalk?).
 
als jij je taakbalk onder hebt wel denkik :p
Maareh als hij daar staat dan is het een actief proces dus dan zit hij nog gewoon op je computer
 
Ik heb system tools m.b.v. instructie filmpje op youtube kunnen verwijderen,volledige scan met Malwarebytes gedaan,klachten zijn weg,alles doet het weer gewoon.Dus ik dacht dat alles verdwenen zou zijn.Heb jij verdere tips?
 
Hoi..

Ga eens naar start--uitvoeren en type in: Msconfig

Dan het tabblad: opstarten
Kijk eens of daar nog een regel staat van System tools.Zo ja dan vinkje weghalen.
Icoontje doet dus zelf niets meer?
 
In msconfig zie ik niets wat hier op lijkt.
Icoontje doet voor zover ik het kan beoordelen niets.
 
Surf naar de website 'www.softdd.com' voor een kopie van de tool 'Complete Cleanup'. Dit hulpprogramma schoont veel interne zaken – waaronder het Systeemvak – op. 'Complete Cleanup' is 'n leuke aanvulling op de bekende cleanup tools.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan