icoon vastzetten op werkbalk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
ik werk veel met MS Office Word2013. daarbij heb ik vaak talrijke documenten open staan.
er zijn echter twee documenten die ik het meest gebruik. Kan ik die vastzetten op de werkbalk zodat ik ze met éen klik weer voor mijn neus heb staan. Nu is het vaak zoeken.
 
Welke versie van Windows gebruik je?
 
Laatst bewerkt:
foutje, ik kan al die balken niet uit elkaar houden, sorry.
Wat jij aangeeft, dat ken ik wel.
wat ik bedoel is icoontje (van een of meer specifieke documenten vastzetten op de balk waarin de startknop staat.
 
Je bedoeld de Snelstart balk?
 
als ie zo heet, ja! ik vind daarover niets in de handleiding die je stuurde. weet jij het?
 
Je kan met rechts klikken op de Taakbalk en dan de keuze "Alle taakbalken vergrendelen" uit zetten. Als het goed is zie je ergens rechts van de Start knop naast de eventuele icoontjes die er al een staan een verticaal geribbeld balkje. Deze kan je vastpakken met de muis en dan naar rechts schuiven. Zo krijg je ruimte om er icoontjes naar toe te slepen. Als je er mee klaar bent kan je de taakbalken weer vergrendelen.
 
dank voor je advies. maar het is niet goed want, na ontgrendelen, zie ik nergens een verticaal balkje en ik kan het ook niet te voorschijn toveren. er valt dus nog even niets vast te pakken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan