icoontje accu

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickjuh

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2006
geachte mensen,

Bij mijn laptop wordt het icoontje van de status van mijn accu niet meer onder in beeld
weergegen. Ik heb alle hokjes bij mijn energiebeheer aangevinkt. is er mischien iemand
die weet hoe ik dit probleem kan oplossen?

ik hooop dat iemand me kan helpen

mvg nick

klik met je rechter muisknop op de startbalk, kies "Eigenschappen"
Vervolgens staat er achter het hokje Niet Acctive pogramma's opruimen, daar achter staat "Aanpassen" Kies die, daar staan een boel icoontjes, kijk of hij daar tussen staat en zet hem op: "Altijd Weergeven"

P.S. als je de laptob aan de lader (via Stopcontact) aan gesloten hebt, gaat het batterijtje ook weg.

Suc6 :thumb::D

Laatst bewerkt:
Dit geldt echter niet altijd.

:confused:

Standaard is het bij XP dat dit icoontje niet zichtbaar is als er op netstroom gewerkt wordt.
Dit vinkje zorgt ervoor dat je het niveau altijd ziet:
advanced-power-options.jpg

dat icoon van je accu kan je alleen maar zien als deze bijgeladen moet wordt.

Laatst bewerkt:
alles staat aan

beste mensen,

Ik heb alle vinkjes die aan moeten en kunnen staan, aan staan.
ook als je met de rechtermuisknop op de taalbalk klikt en dan eigenschappen ---> aanpassen---> altijd weergeven. dus ik zou het echt niet weten wat het anders zou kunnen zijn. Ik hoop dat jullie nog een oplossing hebben ?

mvg nick

dat icoon van je accu kan je alleen maar zien als deze bijgelaten wordt.

Ik zeg toch net dat dit niet zo is :D.

beste mensen,

Ik heb alle vinkjes die aan moeten en kunnen staan, aan staan.
ook als je met de rechtermuisknop op de taalbalk klikt en dan eigenschappen ---> aanpassen---> altijd weergeven. dus ik zou het echt niet weten wat het anders zou kunnen zijn. Ik hoop dat jullie nog een oplossing hebben ?

mvg nick

Is het icoontje helemaal niet zichtbaar in de taakbalk dus?
En als je het vinkje bij energiebeheer weghaalt, opnieuw opstart, en terugplaatst?

opgelost

heeyz,

ik heb het geprobeerd om het vinkje weg te halen en oonieuw op te starten en daarna het vinkje weer terug te plaatsen en het heeft gewerkt:thumb:

ik wil jullie allen bedanken voor de hulp

mvg nick

probleem terug gekeerd

ik heb weer het zelfde probleem, en nu werkthet vinkje weghalen en overnieuw opstarten niet meerhet icoontje van de batterij/netstekker blijft nu weg.
mischien is er iemand die een andere oplossing of iets dergelijks weet

mvg nick

dat kan ik wel doen alleen ik heb afgelopen week aardig wat progjes geinstalleerd
omdat ik mijn laptop pas geformateerd heb. Ik heb laats ook mijn accu gecalibreerd kan dit er mischien wat mee te maken hebben dat er in de bios of iets dergelijk uitstaat?
mischien dat dit het probleem is!

mvg nick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan